ایبنا
1400/04/02
08:41
جزییات عملکرد مالی بانک قرض‌الحسنه رسالت

اطلاعات و صورت‌های مالی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک قرض‌الحسنه رسالت در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.

به گزارش ایبنا ، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) بانک قرض الحسنه رسالت نشان می دهد در بخش گردش حساب سود (زیان) انباشته این بانک، میزان سود خالص با رشد ۵۱ درصدی نسبت به دوره منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ به رقم ۱,۲۶۰,۱۲۴ میلیون ریال رسیده است. همچنین در این بخش از صورت های مالی بانک قرض الحسنه رسالت، میزان سرمایه در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۱,۹۴۰,۸۳۸ میلیون ریال رسیده است.


از سوی دیگر، در بخش هزینه‌ها، مشاهده می شود به عنوان نمونه در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ هزینه‌های کارکنان این بانک با رشد ۲۷ درصدی نسبت به دوره منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ به رقم ۴,۲۱۹,۲۴۵ میلیون ریال برآورد شده است.


همچنین جمع هزینه‌های بانک قرض الحسنه رسالت در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۱۱,۹۷۲,۰۰۱ میلیون ریال رسیده که نسبت به دوره منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ با رشد ۳۱ درصدی همراه شده است.



بر اساس این گزارش، در قسمت دارایی‌هایی این بانک، موجودی نقد با رشد ۱۲۰ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، به رقم ۳۹,۵۴۷,۲۳۱ میلیون ریال رسیده است. همچنین مطالبات بانک قرض الحسنه رسالت از بانک‌های مرکزی و مطالبات از بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ترتیب به ارقام ۳۲,۲۶۲,۸۰۲ و ۷,۲۵۳ میلیون ریال رسیده است.


در مجموع، بررسی صورت های مالی این بانک نشان می دهد، جمع دارایی‌های بانک قرض الحسنه رسالت، با رشد ۵۲ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ به رقم ۳۵۴,۲۶۳,۶۲۷ میلیون ریال در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ رسیده است.


از سوی دیگر، در بخش بدهی‌ها، مشاهده می شود که بدهی به بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۲,۰۶۸,۷۷۶ میلیون ریال رسیده است. در مجموع، جمع بدهی‌های این بانک در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۳۵۰,۸۴۶,۸۹۴ میلیون ریال رسیده است.




انتهای خبر

0
0