سهامیاب - آموزش بورس
1399/11/19
08:33
#داروسازی 💊 در گروه داروسازی، اکثر نمادها در یک بازه زمانی 5 تا 8 روز کاری دیگر به سطوح حمایتی خوبی می‌رسند و در همین راستا انتظار می‌رود به مرور ...

#داروسازی



💊 در گروه داروسازی، اکثر نمادها در یک بازه زمانی ۵ تا ۸ روز کاری دیگر به سطوح حمایتی خوبی می‌رسند و در همین راستا انتظار می‌رود به مرور شاهد ترمیم معاملات در نمادهای سرشناس این گروه باشیم. نکته مهم اینکه گزارش ۹ ماهه در اکثر شرکت‌ها قابل قبول بوده است. بنابراین می‌توان در مدت زمان باقی‌مانده شکار‌های خوبی را در گروه داروسازی مدنظر داشت.



💉 از طرف دیگر توجه به این نکته ضروری است که به زودی بحث افزایش سرمایه در زیرمجموعه‌های #تیپیکو سرعت خواهد گرفت. #دپارس #دلر #درهاور #دفارا #دارو و #درازک نمادهایی هستند که شاید چنین برنامه‌ای را در دستور کار داشته باشند. به نظر هر ۶ نماتد یاد شده از نظر بنیادی و قیمتی نیز شرایط مناسبی دارند.



📉 در سوی دیگر #دسبحا را داریم که هر چه به قیمت‌های ۱.۵۰۰ تومانی نزدیک‌تر شود، جذابیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارد. در #دابور اصلاح گام آخر کمی تند و تیز بوده است اما قیمت‌های ۳.۳۰۰ تومانی جذابیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد. و در نهایت اشاره به #دسبحان داشته باشیم که در قیمت‌های ۱.۷۰۰ تومانی با تکمیل الگوی هارمونیک shark روند جدیدی را آغاز خواهد کرد.



انتهای خبر

0
0