ایبنا
1400/03/23
09:52
برگزاری مباحث تکنیک‌های بازاریابی و توسعه کسب و کار در بانک ملی

نخستین دوره مباحث تکنیک های بازاریابی وتوسعه کسب وکار با موضوع “شناخت مشتریان ‌وچگونگی یک ارتباط موثر”با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب، مدیران امور و تنی چند از روسای ادارات کل برگزار شد.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران در جریان برگزاری این نشست تخصصی مونسان با بیان این که این نشست ها در جهت ارتقای تجربه و آگاهی کارکنان برگزار می شود، اظهار داشت: برآیند و نتایج این نشست ها و مباحث به صورت منسجم ما را در معرفی هر چه بهتر و بیشتر محصولات و خدمات بانک به نحو مطلوب کمک خواهد کرد و زمینه شتاب بانک برای دستیابی به اهداف عالی و برنامه های راهبردی اش را فراهم می کند.


وی در ادامه با اشاره به این که بدون شک برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مشتریان و مصرف کنندگان، درون سازمان را باید به نحو صحیح مدیریت کرد، افزود: با ایجاد انگیزه و حس مسئولیتپذیری و تعهد در همکاران میتوانیم در عرصه بازار محوری و توسعه بازار موفق باشیم.


عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران گام اول موفقیت در عرصه‌های امور بانکی را اعتقاد به وظیفه و اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار و فعالیت دانست. مونسان در این نشست تخصصی ضمن قدردانی از مشتریان بانک گفت: تلاش خانواده بانک باید در راستای تحقق اهداف عالیه باشد و این مهم، جز با همدلی مجموعه کارکنان صف و ستاد، آموزش مفید و موثر، تجهیز کارکنان به دانش روز بانکداری و تعامل سازنده با مشتریان تاثیرگذار محقق نخواهد شد.


گفتنی است این نشست تخصصی با تدریس دکتر کیا مدرس دوره های حرفه ای برندینگ و بازاریابی برگزار شد.


انتهای خبر

0
0