بتاسهم
1401/03/03
10:22
مجمع #غشاذر 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پگاه آذربایجان غربی با مشارکت 77.81 درصد از سهامداران در حال برگزاری است... سید فضل الل...

مجمع


#غشاذر


📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پگاه آذربایجان غربی با مشارکت ۷۷.۸۱ درصد از سهامداران در حال برگزاری است...



سید فضل الله قریشی مدیرعامل غشاذربه مجمع گزارش داد:



✅۹۳ هزار و ۷۰۰ تن ظرفیت اسمی شرکت است. ارزش صادرات غیر مستقیم به ۵۲ میلیارد تومان رسیده است. ۸۹ میلیارد تومان مطالبه دارم که اکثرا از پخش سراسری است.



✅قیمت شیر ۶۴درصد افزایش داشته است. به دلیل کاهش تقاضای بازار دریافت شیر با کاهش ۶.۱درصدی از ۶۶ هزار تن به حدود ۶۲ هزار تن رسیده است. حجم بازار شرکت در استان از ۳۳ هزار تن به ۳۵ هزار تن رسید.



✅پایلوت صادرات به عراق هستیم. صادرات در آبمیوه بیشتر از سایر محصولات است.۳۲ درصد از کل تولید شیر بوده است، که ۲۳ درصد از سود را تشکیل داده است.



✅۵۵ میلیارد تومان هزینه طرح توسعه شرکت است که منابع آن از تسهیلات کم بهره داخلی تامین خواهد شد. این طرح از شهریور سال گذشته شروع شده و تیرماه امسال به اتمام می رسد. این طرح ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶۵ درصد پیشرفت مالی داشته است.



✅خط تولید پنیر پیتزا با یک میلیارد تومان هزینه راه‌اندازی و به بهره‌برداری خواهد رسید. ۴.۵ میلیارد تومان بودجه مورد نیاز برای راه‌اندازی خط تولید کره است که در مردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید. با تولید کره، روغن زرد، آب پنیر، پودر بستنی، پودر خامه و... ارزش سبد محصولات شرکت را بالا می‌بریم.



✅پرونده زمین ۲۰ هکتاری که از سال ۷۷ در جریان است، با وجودی که طرف دعوی سند دارد باید با مصوبه هیات مدیره، با پرداخت نقدی یا معاوضه با زمین به توافق رسید.



✅مجمع تکلیف کرد که میزان دریافت شیر مطابق با بودجه باشد و حجم بازار از دست رفته در ۱۴۰۰، باید در ۱۴۰۱ جبران شود.



✅مجمع تکلیف کرد که غشاذر سبد کالایی خود را حفظ کند و بدون حذف محصول تولید خود را به سطح قبلی بازگرداند.



✅در این مجمع از شرکت بازرگانی شیر درخواست بازنگری در نرخ کارمزدها و عدم پرداخت خسارت در سبدهای صادراتی را را ارائه شد.



✅بنا به درخواست شرکت صنایع شیر، تولید شیرخشک باید متوقف شود و با توجه به این که خط تولید این محصول پیشرفت ۶۰ درصدی دارد، تنها برای تولید پودرهای دیگر مثل بستنی، خامه و... استفاده شود. طی سال وضعیت قیمت تمام شده و فروش در جلسات هیات مدیره طرح و بررسی شود.



انتهای خبر

0
0