بورس۲۴
1401/09/02
13:57
افت مجدد ارزش معاملات خرد به زیر سطح ۳ همت

ارزش معاملات خرد امروز با افت ۷ درصدی نسبت به روز گذشته به کمتر از ۲,۸ همت رسید. صنایع خودرو و ساخت قطعات، محصولات غذایی، انبوه سازی، محصولات شیمیایی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را رقم زدند.

افت مجدد ارزش معاملات خرد به زیر سطح 3 همت

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد امروز با افت ۷ درصدی نسبت به روز گذشته به کمتر از ۲,۸ همت رسید. صنایع خودرو و ساخت قطعات، محصولات غذایی، انبوه سازی، محصولات شیمیایی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را رقم زدند.


تراز پول خرد بازار منفی ۷۵ میلیارد تومان بود. اما در صندوق های با درآمد ثابت بازار شاهد ورود حدود ۲۶۰ میلیارد تومان پول خرد بودیم.


صنایع شرکت های چندرشته ای صنعتی، انبوه سازی، اطلاعات و ارتباطات، بانک ها و موسسات و سرمایه گذاری ها با بیشترین ورود پول حقیقی و خودرو و ساخت قطعات، فرآورده های نفتی و بیمه و صندوق بازنشستگی با عمده ترین ورود پول حقوقی همراه شدند.


از بین نمادها حقیقی ها تا توانستند وبانک، وآذر، وبصادر، اپرداز، حتوکا، شپدیس، خگستر، وساپا و وتجارت خریداری کردند. حقوقی ها نیز عمده ترین تمرکز خود را برای حمایت از شپنا، خساپا، بپاس، خودرو، غدشت، تپسی، وغدیر، شبندر و فولاد قرار دادند.


شاخص کل که تا ساعت ۱۱:۲۰ حدود ۳,۶۰۰ واحد رشد کرده بود در ادامه تغییر جهت داد و هزار واحد از صعود خود را برگشت و در نهایت رشد ۲,۵۰۰ واحدی را نسبت به دیروز ثبت کرد. بیشترین تاثیر مثبت را از وبانک، وبملت، حکشتی، وتجارت، خساپا و شبندر و عمده ترین اثر منفی را از فولاد پذیرفت. شاخص هموزن هم با افزایش ۱,۸۰۰ واحدی همراه شد و شاخص فرابورس ۵۲ واحد دیگر به بالا حرکت کرد.


در روز جاری مشارکت حقیقی ها از کل خریدها ۸۲ درصد و از کل فروش ها ۸۴ درصد بود.

انتهای خبر

0
0