فرارسانه
1400/08/09
14:34
📆 در معاملات روز یک شنبه رقم خورد (نهم آبان ماه 1400) ✅ تغییر مالکیت 2400 میلیارد تومان انواع اوراق مالی 📌روز یک شنبه بازارهای فرابورس ایران ...

📆 در معاملات روز یک شنبه رقم خورد (نهم آبان ماه ۱۴۰۰)



✅ تغییر مالکیت ۲۴۰۰ میلیارد تومان انواع اوراق مالی



📌روز یک شنبه بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند و درنهایت آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز ۳۷۷ واحد افت کرد و در عدد ۱۹ هزار و ۲۳۱ واحد قرار گرفت.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز جاری، یکشنبه نهم آبان ماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان را تجربه کردند. بر همین اساس امروز بالغ‌بر یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون انواع اوراق مالی در ۲۲۰ هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.



☸️شاخص کل فرابورس تحت تاثیر افت قیمت نمادهای آریا، زاگرس، هرمز، صبا، شگویا، ذوب و شاوان ۳۷۷ واحد افت کرد و در رقم ۱۹ هزار و ۲۳۱ قرار گرفت. گفتنی است طی روز جاری نماد غصینو با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل از افت بیشتر آن جلوگیری کرد.



☸️نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز بیش از ۱.۵ میلیارد برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات بیش از یک هزار میلیارد تومان بود.



☸️همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد بیش ۱۰ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان انجام شد.



☸️گفتنی است نمادهای فجهان، توسن، مدیریت، کرمان، آریا، وهامون و صبا پرتراکنش ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.



☸️این گزارش حاکی است صدرنشینی فرابورس امروز با بیشترین افزایش قیمت متعلق به نمادهای غگلستا، غویتا، ثرود، غصینو، حسیر، ودی و مدیریت بود.



☸️در مقابل نمادهای تاپکیش، غگلپا، کپرور، میهن، فروی، کیمیا و زبینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.




#فرابورس



#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0