آکادمی هلاکوئی
1400/10/19
00:00
یک مالک تسلا توضیح می دهد که چگونه کریپتو را با ماشین خود استخراج می کند

در مصاحبه اخیر، سراج راوال(Siraj Raval)، مالک تسلا…

در مصاحبه اخیر، سراج راوال(Siraj Raval)، مالک تسلا مدل ۳ ۲۰۱۸ در مورد تکنیک های مختلفی که برای استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از ماشین خود استفاده کرده است، صحبت کرد.


طبق گزارش CNBC که اوایل امروز منتشر شد، در اینجا چند راه وجود دارد که راوال با تسلا خود استخراج رمز ارز را امتحان کرده است:


او نرم‌افزار استخراج رایگان بیت‌کوین را روی Apple Mac mini M۱ خود اجرا می‌کند و با وصل کردن یک اینورتر به خروجی فندک ۱۲ ولتی روی داشبورد ماشینش، کامپیوتر را تغذیه می‌کند.


او همچنین واحدهای پردازش گرافیکی به هم پیوسته یا پردازنده‌های گرافیکی را به تسلای خود متصل کرده است و این دستگاه‌ها را از باتری داخلی خودرو خارج می‌کند.


اما راه مورد علاقه راوال برای رمزارزهایی مانند اتریوم، استفاده از جاوا اسکریپت برای هک کردن CPU بومی تسلا است. CPU رایانه داخلی خودرو است که به سیستم کمک می کند.


اگرچه راوال می‌داند که هک کردن تسلا برای استخراج رمزارز می‌تواند گارانتی را باطل کند، اما به CNBC گفت زمانی که قیمت‌های اتر و متیک در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسیدند، او ماهانه ۸۰۰ دلار از استخراج این ارزها درآمد داشت.


راوال می‌گوید سودآورترین راه برای استخراج کریپتو با تسلای خود «شامل ترکیبی از هک کردن رایانه داخلی تسلا، به‌علاوه وصل کردن پردازنده‌های گرافیکی مستقیما به موتور الکتریکی خودرو است». او از جاوا اسکریپت برای ایجاد یک برنامه وب استفاده می کند که می تواند داده ها را از تسلا خود بازیابی کند و در برخی موارد آن را تغییر دهد.


راوال پنج کارت گرافیک با کارایی بالا را به باتری تسلا خود متصل می کند و «بین اجرای دو الگوریتم هش متفاوت» (یکی برای اتر، یکی برای متیک) جابجا می شود.


اگرچه شارژ کردن تسلا او رایگان نیست، اما راوال می گوید که باتری تسلا آنقدر خوب است که او می تواند ارزش زیادی برای پول داشته باشد. او حدود ۲۰ ساعت در روز را با کمک تسلا خود استخراج می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptoglobe


انتهای خبر

0
0