رمزارز نیوز
1400/10/26
11:22
پیش‌بینی قیمت شیبا اینو!

شیبا اینو یک سطح تقاضای قوی در ۰.۰۰۰۰۲۹۷ دلار دارد. قیمت در زیر این نقطه تا سطح حمایت کاهش یافته است. با این حال، قیمت شیبا نه به… مطالعه مطلب ...

شیبا اینو یک سطح تقاضای قوی در ۰.۰۰۰۰۲۹۷ دلار دارد. قیمت در زیر این نقطه تا سطح حمایت کاهش یافته است. با این حال، قیمت شیبا نه به بالاترین کانال رسیده و نه پایین‌ترین نقطه را لمس کرده است. این بدان معناست که هنوز هیچ مدرکی مبنی بر پایان روند نزولی وجود ندارد.


به کمک تابع اصلاحی فیبوناچی برای حرکت نمودار SHIB از ۰.۰۰۰۰۲۳۳ دلار به ۰.۰۰۰۰۸۸۵ دلار می‌توان فهمید سطح اصلاحی ۷۸.۶٪ این نمودار در ۰.۰۰۰۰۳۷۲ دلار قرار دارد. این سطح از ماه دسامبر برای SHIB یک سطح مقاومتی بوده است. این موضوع سبب ناامیدی سپرده‌گذاران و گاوها شده است. قبل از رشد صعودی قوی در اواسط اکتبر، قیمت در سطح ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار برای مدتی متوقف بود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت قبل از اینکه دوباره به بالاترین سطح خود صعود کند، اندکی در زیر نقطه ذکر شده نوسان دارد.


روند بازار همچنان نزولی بوده و رکوردهای قبلی قیمت روزانه هنوز شکسته نشده است. اگر چه سطح ۰.۰۰۰۰۲۷ دلاری از نظر نسبت ریسک به پاداش منطقه‌ای خوبی برای خرید SHIB محسوب می‌شود اما روند نمودار شیبا اینو همچنان کاهشی است. شاخص قدرت نسبی (RSI) از اواسط ماه نوامبر به سمت سطح خنثی ۵۰ حرکت کرده است. این موضوع نشان‌دهنده پیشرفت روند نزولی نمودار شیبا اینو است. در زمان نگارش این مقاله، RSI برابر ۴۷ است. احتمالا سطوح حمایتی به زودی شکسته خواهند شد. اگر RSI در چند روز آینده باز هم کاهش یابد، روند کاهشی و شکسته شدن سطوح حمایتی محتمل‌تر خواهد بود.


شاخص میانگین متحرک ساده (SMA) دوره ۲۰ روز نیز در باندهای بولینگر، به عنوان سطح مقاومتی در برابر نمودار قیمت شیبا اینو عمل کرده است.


شاخص CMF نیز زیر ۰.۰۵ است که بیان می‌کند حجم زیادی از سرمایه به طور قابل توجهی در حال خارج شدن از بازار است.


با وجود این که شاخص‌ها حرکت نزولی نمودار را نشان می‌دهند و روند بازار نیز نزولی است اما سطح تقاضای خرید ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار نقطه خوبی برای خرید توکن SHIB است.


نوسانات پایین در زیر چنین سطوحی گاهی نشانه‌ای از تغییر روند نمودار است. سطح بعدی مقاومت قیمت در ۰.۰۰۰۰۳۷۲ دلار و ۰.۰۰۰۰۴ دلار قرار دارد.


انتهای خبر

0
0