بورس۲۴
1401/09/12
13:50
خروج بی سابقه پول خرد از صندوق های با درآمد ثابت طی یک ماه اخیر

ارزش معاملات خرد با رشد اندک ۴ درصدی نسبت به روز چهارشنبه به حدود ۲,۸ همت رسید. بیشترین داد و ستدها در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، محصولات غذایی و انبوه سازی رقم خورد.

خروج بی سابقه پول خرد از صندوق های با درآمد ثابت طی یک ماه اخیر

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با رشد اندک ۴ درصدی نسبت به روز چهارشنبه به حدود ۲,۸ همت رسید. بیشترین داد و ستدها در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، محصولات غذایی و انبوه سازی رقم خورد.


طی روز جاری حقیقی ها حدود ۱۳۵ میلیارد تومان از بازار و حدود ۵۳۰ میلیارد تومان از صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله بیرون بردند. این ستگین ترین خروج پول خرد از صندوق ها طی یک ماه اخیر است.


عمده ترین خروج پول خرد از گروه های محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی، شرکت های چندرشته ای صنعتی و بیمه و صندوق بازنشستگی و از نمادهای شستا، شپنا، حکشتی، خودرو، بپاس، شبندر، فملی، نوری و خساپا اتفاق افتاد.


گروه های استخراج کانه های فلزی، فلزات اساسی و محصولات غذایی و نمادهای کگل، فخوز، وسبحان، وآذر، غدشت، فزر، فروسیل، وبملت، وفتخار، خگستر و بشهاب بیشترین ورود نقدینگی حقیقی را تجربه کردند.


شاخص کل در ساعات ابتدایی حدود ۱,۵۰۰ واحد صعود داشت اما در ادامه ضمن عقبگرد کامل این ارتفاع، به محدوده منفی رسید اما در دقایق پایانی کمی بهبود یافت و در نهایت با رشد ۳۴۸ واحدی نسبت به روز چهارشنبه، به کار خود خاتمه داد.


شاخص هموزن هم که تا اواسط بازار با رشد همراه بود، در پایان به افت ۹۷ واحدی بسنده کرد.

انتهای خبر

0
0