آکادمی هلاکوئی
1400/03/16
14:18
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۶ خرداد)

نوسان قیمت بیت کوین در حدود ۳۶ هزار…

نوسان قیمت بیت کوین در حدود ۳۶ هزار دلار


هفته کاری گذشته اوضاع تاحدودی به نفع ارز رمزنگاری شده اول بازار تغییر کرده بود به طوریکه توانست به بالاترین سطح قیمت شش روزه خود یعنی ۳۹۵۰۰ دلار برسد. با این وجود، عدم توانایی این ارز در شکست مقاومت ۴۰۰۰۰ دلاری و آخرین جنجالی که ایلان ماسک در توییتر به راه انداخت، این دارایی را به پایین کشاند و به حدود ۳۵۵۰۰ دلار رساند. علی رغم اصلاح صعودی قیمت و رسیدن به مرز ۳۶ هزار دلار، بیت کوین در مقیاس ۲۴ ساعته هنوز بیش از ۴ درصد افت را نشان می دهد.


علاوه بر این، ارزش بازار این ارز رمزنگاری شده دوباره به زیر مارک ۷۰۰ میلیارد دلار رسید، در حالی که چیرگی آن بر بازار اکنون بیش از ۴۱ درصد است.


دریای خون آلتکوین ها را فرا گرفته است


بار دیگر شاهد بودیم که پس از نوسانات نامطلوب در قیمت بیت کوین، بازار آلتکوین ها دستخوش تغییرات شدیدتری شده اند. اتریوم دیروز بالای ۲۸۰۰ دلار ترید می شد اما اصلاح اخیر بازار آن را به زیر ۲۷۰۰ دلار رساند.


عملکرد منفی بایننس کوین نیز به همین ترتیب چشمگیر بود. BNB که بالاترین قیمت روزانه خود را بالاتر از ۴۲۰ دلار ثبت کرده بود، در تایم فریم ۲۴ ساعته با کاهشی ملموس به زیر ۴۰۰ دلار رسید.


بازار 16 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (16 خرداد)

کاردانو (۵-٪) به ۱.۷ دلار، دوج کوین (۵-٪) به ۰.۳۷ دلار، ریپل (۵.۵-٪) به زیر ۱ دلار و پولکادات با ریزش ۸.۵ درصدی به حدود ۲۴ دلار رسیده اند. از دیگر ارزهای دارای ارزش بازار زیاد که امروز به رنگ قرمز هستند می توان به UNI ، ICP ، BCH و LINK اشاره کرد.


وضعیت آلت کوین های دارای ارزش بازار کمتر نیز تا حدودی مشابه است. THORChain (-۱۱٪) ، Fantom (-۱۱٪) ، PancakeSwap (-۱۰٪) ، Kusama (-۱۰٪) ، Terra (-۱۰٪) و BakeryToken (-۱۰٪) از جمله ارزهای دارای کاهش دو رقمی هستند.


در نهایت ، سرمایه تجمعی بازار تمام دارایی های رمزنگاری شده در یک روز ، ۱۴۰ میلیارد دلار کاهش یافته و به ۱.۶ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0