بورس پرس
1399/06/11
09:37
آتش‌سوزی در زیرمجموعه سایپا مهار شد / وضعیت تولید به روال عادی

مدیرعامل مالیبل سایپا از مهار آتش سوزی صبح امروز در یکی از کوره‌های ذوب این شرکت بدون هیچ‌گونه تلفات یا مصدومیت کارکنان و بازگشت وضعیت تولید به روال عادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، داود حسین‌زاده درباره آتش سوزی صبح امروز در شرکت مالیبل سایپا گفت: این آتش‌سوزی به‌دلیل نشت مواد ذوب ریخته‌گری در یکی از کوره های این مجموعه رخ داد که با حضور به‌موقع گروه های آتش‌نشانی از شرکت‌های سایپا، مگاموتور و زامیاد و تخلیه مواد نشتی حریق مهار شد.


وی افزود: خوشبختانه این حادثه منجر به هیچ‌گونه تلفات و یا مصدومیت کارکنان نشده و با رعایت اصول ایمنی و حضور گروه های اطفاء حریق در حال حاضر وضعیت تولید هم به روال عادی بازگشته است. اکنون تولید از طریق کوره‌های جایگزین ریخته‌گری در شرکت مالیبل ادامه دارد.


حسین‌زاده ادامه داد: وقوع سوانح آتش‌سوزی در بخش‌های ذوب و ریخته‌گری محتمل در این واحدها است که بر همین اساس، آمادگی اطفاء حریق و آموزش کارکنان در خصوص چگونگی مقابله با آن همواره مورد توجه مالیبل سایپا قرار داشته و در حادثه صبح امروز هم به‌دلیل همین آمادگی علاوه بر مهار به‌موقع حریق، تولید به‌سرعت به روال عادی بازگشت.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0