آکادمی هلاکوئی
1400/06/16
17:40
چارلز هاسکینسون درباره طوفان عظیم FUD در آستانه راه اندازی آلونزو هشدار می دهد

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل Input Output Global…

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل Input Output Global (IOG) و بنیانگذار کاردانو، در توییتر خود در مورد پست های متعدد درباره “ترس، عدم اطمینان و شک” یا همان (FUD) های کاردانو در توییتر، Reddit و سایر رسانه های اجتماعی اظهار نظر کرده است. کاردانو درست قبل از بروزرسانی آلونزو با این طوفان روبرو شده است.


هاسکینسون افزود، این اولین بار نیست که بلاک چین کاردانو با چنین انتقادات و FUD هایی روبرو می شود – سال گذشته نیز این اتفاق قبل از راه اندازی ارتقاء Shelley رخ داد، ارتقائی که اثبات سهام (PoS) را به شبکه معرفی کرد.


“طوفان عظیم FUD در حال انجام است”


هاسکینسون در توییتی نوشت که “FUD عظیم” فعلی را عجیب نمی داند و انتظار آن را داشته است. توضیح او این بود که ارتقاء آلونزو، همراه با سایر ارتقاءهای اصلی در کاردانو در کنار توسعه محبوب ترین بلاک چین اثبات سهام (PoS)، به دسته مواردی تعلق دارد که مردم “آنها را درک نمی کنند یا درباره آنها احساس خطر می کنند.”


به عنوان یادآوری، یکی از کسانی که اخیرا به طور گسترده به کاردانو و شبکه تست آن حمله کرده است، آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، بنیانگذار Ethhub.io و یکی از اعضای برجسته جامعه اتریوم بوده است.


روز یکشنبه، او اظهار داشت که بلاک چین کاردانو خراب شده است. او تصاویری را در Reddit منتشر کرد که نشان میداد برنامه صرافی Minswap که اخیرا منتشر شده است بر سر چندین موضوع بزرگ دچار مشکل شده است و اساسا تاکنون برای کاربران بی فایده بوده است زیرا EUTXO کاردانو اکنون می تواند تنها یک تراکنش واحد در هر بلوک را انجام دهد.


با این حال، تیم IOHK یک پست بلند در توییتر منتشر کرده و توضیح داده که چه اتفاقی افتاده است و چرا شکایات آنتونی ساسانو و سایر کاربران “سر و صدا و FUD” بوده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0