رمزارز نیوز
1401/08/21
13:00
شیبا، جایگزین صرافی FTX در ورزش!

توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB) با نام مستعار شیتوشی کوساما، شروع به سرمایه‌گذاری روی روابط تیره و تار شده… مطالعه مطلب ...

توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB) با نام مستعار شیتوشی کوساما، شروع به سرمایه‌گذاری روی روابط تیره و تار شده بین صرافی FTX و میامی هیت (Miami Heat)، یک تیم بسکتبال حرفه‌ای آمریکایی، کرده است.


اوایل امروز، میامی هیت اعلام کرد که قرارداد حقوق نام‌گذاری زمین خانگی خود با FTX را پس از اتفاق ناگواری که برای این صرافی افتاده، فسخ خواهد کرد. زمین خانگی میامی هیت از ژوئن سال ۲۰۲۱ پس از اینکه طرفین قراردادی به ارزش ۱۳۵ میلیون دلار را امضا کردند، FTX Arena نامیده شد. قرار بود این قرارداد ۱۹ سال طول بکشد، ولی پس از فروپاشی FTX و شرکای آن و اعلام ورشکستگی، این معامله زودتر فسخ شد.


پس از آنکه میامی هیت اعلام کرد که به دنبال یک شریک جدید است، توسعه‌دهنده اصلی شیبا آن را یک فرصت عالی برای امضای قرارداد با این تیم دانست و در توییتی از میامی هیت خواست که نام زمین خانگی خود را به Shiba Inu Arena تغییر دهد:


میامی هیت! آیا می‌توانیم نام آن را به ShibaInuArena تغییر دهیم؟


اگر این تیم بر سر یک قرارداد حمایت مالی با شیبا به توافق برسد، این میم کوین محبوب از مزایای بسیاری برخوردار خواهد شد. انتظار می‌رود که این قرارداد باعث افزایش محبوبیت شیبا در بین طرفداران NBA و پذیرش گسترده آن شود.


در همین حال، لازم به ذکر است که شیبا به تازگی به نقطه عطف جدیدی دست یافته و تعداد دنبال‌کنندگان حساب رسمی آن در توییتر از ۳٫۶ میلیون نفر فراتر رفته است.


انتهای خبر

0
0