بورس پرس
1401/09/15
13:56
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو شرکت غذایی، دو قطعه ساز + ۱۰ نماد

در روز افت ۴.۱ هزار واحدی شاخص، یک پتروشیمی، دو شرکت محصولات غذایی، دو قطعه ساز به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات چهارمین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل و اقبال نمادهای خودرویی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۴۱۹۹ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۴۰۹ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۵ و ۴.۹ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، ایران خودرو، گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو، شستا به همراه بیمه دانا با تقاضای ۴۵۱، ۴۳۷ ، ۳۶۹، ۳۱۸ و ۲۵۲ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۱ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، زر ماکارون شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۴.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد ۱۱۳.۲ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های فولاد خراسان، توسعه و عمران نائین ، سموم علف کش، شوکو پارس، بنیان دیزل، بیمه آرمان، جوش و اکسیژن، پخش رازی، سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ، سرمایه گذاری سامان گستر اصفهان، قند هگمتان، پتروشیمی کازرون، فیبر ایران و بهداشتی ساینا، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور یک پتروشیمی، دو شرکت محصولات غذایی، دو قطعه ساز به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0