بورسینه
1400/03/11
16:00
🔹روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۴۰۰میلیارد سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #وبملت، #شبندر، #خساپا و #چکاپا به ترتیب در رتبه اول تا پنجم ل...

🔹روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۴۰۰میلیارد سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #وبملت، #شبندر، #خساپا و #چکاپا به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در چهارمین روز هفته معادل ۱۴۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، بانک ملت پس از معاملاتی به ارزش ۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام مهرکام پارس (#خمهر) با افت ۲۴درصدی و سهام نیروگاه زاگرس کوثر (#بزاگرس) با افت ۲۰درصدی قیمت پس از بازگشایی کام سهامداران خود را تلخ کردند.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۲۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۲۷۵میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۳.۶درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین (#چخزر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۸.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۰نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0