همفکران
1400/11/23
09:16
تغییر سهام سهامداران عمده/ تحرکات حقوقی‌ها در بانکی‌ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز چهارشنبه، بانک ملی ایران بیش از ۲۱۸ میلیون، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی توسعه ملل ۲ میلیون از سهام سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی را خریداری کردند، شرکت گروه مالی پارسیان ۷ میلیون از سهام بانک پارسیان، شرکت بارمان مدیران پارس ۹ میلیون و شرکت سپهر خرد ایرانیان ۵ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کردند، در ادامه صندوق بازار گردانی سپهر بازار سرمایه ۱۸ میلیون از سهام بانک صادرات ایران را خریداری کرد و شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات ۳۳۸ میلیون از سهام این بانک را بفروش رساند.


صندوق سرمایه‌گذاری آرمان کارآفرین ۲۸ میلیون از سهام بانک کارآفرین را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی توسعه بازار تمدن بیش از یک‌میلیون از سهام بانک شهر را خریداری کرد.


در فولادی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد بیش از یک‌میلیون از سهام فولاد خوزستان و شرکت ملی صنایع مس ایران بیش از ۶ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرد.


در دارویی‌ها، صندوق صباگسترنفت وگازتامین یک‌میلیون از سهام داروسازی زاگرس فارمد پارس و صندوق بازار گردانی سهم آشنا یکم یک‌میلیون از سهام دارویی لقمان را خریداری کردند.


در خودرویی‌ها، شخص حقیقی یک‌میلیون از سهام محورسازان ایران‌خودرو را بفروش رساند و شرکت سرمایه‌گذاری سمند یک‌میلیون از سهام گسترش سرمایه ایران‌خودرو را خریداری کرد.



انتهای خبر

0
0