آکادمی هلاکوئی
1400/03/10
14:33
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۰ خرداد)

نوسانات ۳ هزار دلاری بیت کوین به دنبال…

نوسانات ۳ هزار دلاری بیت کوین


به دنبال آخرین ریجکت شدن قیمت در تراز ۴۰۰۰۰ دلاری، ارزش بیت کوین به تدریج رو به کاهش گذاشته است. ارز رمزنگاری شده برتر بازار روز جمعه تا مرز ۳۵۰۰۰ دلار کاهش یافت و آخر هفته تحولات نامطلوبی را تجربه کرد.


پس از آن، این دارایی به پایین ترین سطح پنج روز اخیر خود یعنی زیر ۳۳۵۰۰ دلار رسید. اگرچه گاوها بار دیگر کنترل را به دست گرفتند و باعث افزایش ۳۰۰۰ دلاری قیمت طی چند ساعت بعد شدند، اما نوسان قیمت خیلی بیشتر از این ادامه پیدا کرد. به این ترتیب، بیت کوین بار دیگر ارزش خود را از دست داد و این بار منجر به افت مجدد ۳۴۰۰۰ دلاری قیمت شد. با این وجود، از آن زمان به بعد این دارایی اندکی از زیان های وارد شده را جبران کرده و اکنون با قیمتی در حدود ۳۶۰۰۰ دلار ترید می شود.


سرمایه بازار بیت کوین هنوز زیر ۷۰۰ میلیارد دلار است. چیرگی این ارز بر بازار نیز اکنون حدود ۴۳٪ است.


کاردانو بایننس کوین را پشت سر گذاشت


اکثر کوین های جایگزین عملکرد BTC را با افت و خیز شدید قیمت خود دنبال کردند. اتریوم نمونه بارز این آلتکوین ها، طی ۲۴ ساعت گذشته با اصلاح چند صد دلاری روبرو شد و اکنون با جبران بخش زیادی از آن افت قیمت، به تراز ۲۵۰۰ دلار رسیده است.


کاردانو ، که روز گذشته مورد توجه قرار گرفته بود، همچنان بالای سطح ۱.۶ دلار باقی مانده است و به عنوان چهارمین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار موفق شد از BNB پیشی بگیرد. در مقابل ، BNB که امروز به رنگ سبز دیده می شود، در حدود تراز ۳۳۰ دلار در نوسان است.


بازار 10 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (10 خرداد)

در ۲۴ ساعت گذشته، ریپل بیشترین افزایش قیمت را شاهد بوده و با حدود ۱۵٪ افزایش به مرز ۱ دلار رسیده است. سایر آلتکوین های بزرگتر از جمله DOGE ، DOT ، ICP ، UNI ، BCH ، LINK و LTC ، در مقیاس ۲۴ ساعته تا حدودی راکد مانده اند.


بیشتر آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر، تغییر قیمت معناداری تاکنون نشان نداده اند. Decred (۱۴٪) و XinFin Network (۱۰٪) تنها آلتکوین هایی هستند که امروز رشدی دو رقمی داشته اند. در مقابل، BakerySwap (-۸٪), Horizen (-۷٪) و Helium (-۶٪) از دیروز کاهشی بوده اند.


در نتیجه این تحولات، ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده همچنان زیر ۱.۶ تریلیون دلار باقی مانده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0