آکادمی هلاکوئی
1401/05/22
11:30
تحلیل تکنیکال هدرا هش‌گراف (HBAR)؛ شنبه ۲۲ مرداد

رمزارز هدرا هش‌گراف (HBAR) در داخل یک کانال…

رمزارز هدرا هش‌گراف (HBAR) در داخل یک کانال صعودی به طور مداوم روبه افزایش بوده است و در بالای مرز ۰.۰۸۰ دلاری معامله می شود. این آلت کوین طی این رالی در پنج هفته گذشته ، ۴۸ درصد جهش یافته و از EMA ۵۰ روزه عبور کرده است ، اما آیا روند صعودی می تواند HBAR را به بالای خط روند مقاومتی برساند ویا در نهایت، قیمت به سمت حمایت HBAR عقب نشینی خواهد کرد؟


1JOjiQVw 300x171 - تحلیل تکنیکال هدرا هش‌گراف (HBAR)؛ شنبه 22 مرداد

HBAR به دنبال اینکه از کاهش قیمت به مرز روانی ۰.۰۵۰ دلار جلوگیری کرد ، روند صعودی خود را از سطح ۰.۰۵۹ دلاری آغاز کرد. خریداران بر این روند صعودی مسلط شدند و با شکل گیری یک الگوی کف دوگانه از خط گردن این الگو در ۰.۰۷۰ دلار عبور کردند.


پرایس اکشن این رمزارز سپس در تایم فریم روزانه در داخل یک الگوی کانال صعودی قرار گرفت که منجر به افزایش آن به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه شد. با جهش از حمایت این کانال ، قیمت به میزان ۱۴ درصد افزایش یافت و در اثر آن ، HBAR در حال حاضر در سطح ۰.۰۸۲۴ دلاری معامله می شود.


با نزدیک شدن قیمت به خط روند مقاومت، امکان عقب نشینی HBAR از این مقاومت محتمل به نظر میرسد. از این رو، احتمال تداوم چرخه خرس در این کانال صعودی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.


بنابراین، در صورتی که قیمت این آلت کوین به خط روند حمایتی عقب نشینی کند، معامله گران می توانند انتظار کاهش ۷.۵ درصدی قیمت HBAR را داشته باشند.


از سوی دیگر، در صورتی که فشار خرید منجر به عبور HBAR از خط روند مقاومتی شود، مومنتوم گاوی حاصل شده می تواند قیمت را به مرز روانی ۰.۱۰ دلار برساند.


اندیکاتور های تکنیکال


شاخص Vortex: بر اساس این شاخص ، معامله گران می توانند با وجود افزایش احتمال آغاز یک چرخه خرسی ، انتظار داشته باشند که قیمت از خط روند حمایتی بازگردد.


EMA ها: از آنجایی که قیمت HBAR از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه عبور کرده است، احتمال شکل گیری یک الگوی متقاطع صعودی بین متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه افزایش می یابد.


سطوح مقاومتی: ۳۳.۴ و ۴۳.۵ دلار


سطوح حمایتی: ۲۴.۱ و ۲۱.۶۱ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0