تابلوخوانی
1399/05/12
23:01
#بازار 🔸 در معاملات امروز 4000 میلیارد تومان پول جدید از سوی حقیقی ها وارد بازار شد و با ورود شاخص به کانال 2 میلیون واحدی، مسیر جدیدی از آینده ی ...

#بازار


🔸 در معاملات امروز ۴۰۰۰ میلیارد تومان پول جدید از سوی حقیقی ها وارد بازار شد و با ورود شاخص به کانال ۲ میلیون واحدی، مسیر جدیدی از آینده ی روند ترسیم گردید.


🔸 با مروری بر پست های تحلیلی بازار که در کانال درج شده است می توان درصد تحقق و راستی آزمایی آنها را مورد ارزیابی قرار داد. در واقع این پیش بینی ها هستند که سودهای شیرین را از ابتدا تا انتهای روند می سازند، در غیر اینصورت هر بازار مثبتی ریسک های خاص خود را به همراه خواهد داشت.



🔸 دو نکته ای را که باید در روندهای صعودی مدنظر قرار داد:


۱⃣ وقتی کلیت بازار در فضای مثبت قرار می گیرد، این امر ممکن است باعث خطای محاسباتی در تشخیص سهام ارزنده از غیر آن گردد. نگاه به آینده و پیش بینی وقایع بازار در این حالت بایستی چارچوب کلی معاملات را تشکیل دهد.


۲⃣ یکی از اشتباهات معامله گران انتظاری است که از مثبتها و صف خریدهای کل بازار در یک زمان واحد وجود دارد.


اگر با وجود جو مثبت بازار سهامی با وجود ارزندگی ذاتی در اصلاحات عمدی یا غیر آن معامله می شوند، دلیل را باید در اهداف بسیار بالاتر جستجو کرد.زیرا برای بازیگران فرصتی بهتر از خستگی سهامدار در بازار مثبت جهت جمع آوری بیشتر وجود ندارد.


✔️ با ما همراه باشید.


انتهای خبر

0
0