رمزارز نیوز
1400/10/20
09:30
معرفی بازی تیتان آرنا (Thetan Arena) و کسب درآمد از آن + ویدئو

مقدمه تیتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی بلاکچینی به سبک میدان نبرد برخط چندنفره (Multiplayer Online Battle Arena) یا MOBA است که… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


گیم‌پلی بازی تیتان آرنا قهرمانان در بازی تیتان آرنا مهارت‌ها در بازی Thetan Arena بازی تیتان آرنا، یک بازی مبتنی بر ارزهای دیجیتال سخن پایانی

مقدمه

تیتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی بلاکچینی به سبک میدان نبرد برخط چندنفره (Multiplayer Online Battle Arena) یا MOBA است که توسط استودیوی WolfFun توسعه یافته است. در بازی تیتان آرنا گیمرها میتوانند با تشکیل یک تیم با گروهی از دوستان خود، با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند. آنها همچنین می‌توانند با شرکت در فعالیت‌ها و رویدادهای درون بازی تیتان آرنا، توکن اختصاصی این بازی را به دست آورند و کسب درآمد کنند. در واقع، گیم‌پلی بازی Thetan Arena به گونه‌ای طراحی شده که بر ترکیبی از مهارت‌های شخصی و کار گروهی متمرکز است.


اگر می‌خواهید با بازی تتان آرنا و نحوه کسب درآمد از طریق آن آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید!


گیم‌پلی بازی تیتان آرنا

دوره رایگان آموزش ترید ارزهای دیجیتال با دریافت و مشاهده دوره آموزش ارزهای دیجیتال، به دنیای جذاب و پرسود رمز ارزها وارد شوید.


دانلود رایگان اگر قبلا پوکمون یونیت (Pokemon Unite) یا هر بازی دیگری به سبک MOBA را بازی کرده باشید، گیم‌پلی بازی تتان آرنا برایتان بسیار آشنا خواهد بود.

بازی تیتان آرنا

در بازی Thetan Arena سه قهرمان رایگان به شما داده می‌شود تا با آن بازی را شروع کنید. این شخصیت ریدون (Raidon) نام دارد که وظیفه‌اش حفظ امنیت مردم است. او معتقد است که عدالت حرف اول را می‌زند و به همین دلیل، قهرمان مردمان زمین است. ریدون یکی از اولین قهرمانایی است که می‌توانید در بازی تیتان آرنا داشته باشید. او از یک تفنگ (Gun) به عنوان سلاح انتخابی خود استفاده می‌کند و در دسته‌بندی قهرمانان، در گروه قاتل‌ها (Assassins) قرار می‌گیرد.


گیم‌پلی بازی Thetan Arena شامل بازی در گروه‌‌های ۴ نفره است. بنابراین، شما می‌توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید یا به صورت تصادفی با بازیکنان دیگر در سراسر جهان مسابقه داشته باشید. برای برنده شدن باید سعی کنید دشمنان خود را در سریع‌ترین زمان ممکن نابود کنید و تا جایی که می‌توانید، امتیاز بگیرید. تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده بازی خواهد بود و بازیکنی که بیشترین امتیاز را برای تیم خود به دست آورده، به عنوان باارزش‌ترین بازیکن (MVP) آن بازی در نظر گرفته خواهد شد.


در بازی Thetan Arena پنج حالت مختلف گیم‌پلی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در آنها شرکت کنند:


بتل رویال (Battle Royale)، انفرادی یا تیمی: در مجموع ۱۲ بازیکن در کمتر از ۴ دقیقه با یکدیگر رقابت دارند و در تلاشند تا به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. همانند هر بتل رویال دیگری که ممکن است بازی کرده باشید، گیم‌پلی حالت بتل رویال در بازی تیتان آرنا نیز شامل یک منطقه محصورشده است که با گذشت زمان کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شود. سوپراستار (Superstar): ۸ بازیکن برای جمع‌آوری امتیاز مسابقه –حداکثر ۵۰ امتیاز از سوپراستار «مادر» که ستاره‌های امتیاز را تولید می‌کند– در کمتر از ۴ دقیقه با یکدیگر رقابت می‌کنند. بازی مرگ (Deathmatch): همان‌طور که از نام آن پیدا است، این حالت شامل حذف تیم مقابل در کمتر از ۳ دقیقه با هدف جمع‌آوری امتیاز حذف و تبدیل شدن به تیم برنده است. در این حالت، تیم‌های ۴ نفره به مصاف یکدیگر می‌روند. محاصره برج (Tower Sige): در این حالت، به هر تیم ۴ نفره یک برج برای دفاع داده می‌شود و هدف، پایین آوردن برج حریف در حین دفاع از برج خود است. اگر تا پایان زمان بازی هیچ‌یک از برج‌ها سقوط نکنند، تیمی که بیشترین امتیاز سلامت را داشته باشد، برنده می‌شود. نبرد سفارشی (Custom Battle): همان‌طور که از نام آن پیدا است، می‌توانید در هر حالت انتخابی، با هر تعداد بازیکن و روی هر نقشه‌ای که می‌خواهید، بازی کنید.

قهرمانان در بازی تیتان آرنا

شخصیت‌هایی که در بازی Thetan Arena وجود دارند، قهرمانانی هستند که به ۳ گروه قاتل‌ها، تیراندازها (Marksman) و تانک‌ها (Tanks) تقسیم می‌شوند.


قهرمانان قاتل: این گروه، قاتلان کشنده و غیرقابل شناسایی هستند که می‌توانند وارد یک مبارزه شوند، قربانی خود را از بین ببرند و سپس، بدون آنکه شناسایی شوند، عقب‌نشینی کنند. قاتل‌ها معمولا در مقایسه با سایر گروه‌ها، از سلامت کمتری برخوردار هستند. با این حال و حتی با سلامت کم، سرعت قابل‌توجهی دارند و آسیب زیادی وارد می‌کنند.

بازی تیتان آرنا

قهرمانان تیرانداز: تیراندازها مسئول حفظ سطح DPS (معیاری برای ارزیابی میزان قدرت و صدمه واردشده) در طول مبارزه هستند. سلامت و سرعت آنها معمولا در محدوده متوسط قرار دارد، اما از آن‌جایی که DPS کامل و برابر سه دارند، شدت حمله آنها بسیار زیاد است.

بازی تیتان آرنا

قهرمانان تانک: قهرمانان تانک وظیفه دارند خود را در مقابل دشمن قرار دهند تا از آسیب رسیدن به همراهان خود جلوگیری کنند. در واقع، آنها به عنوان سپری برای کل تیم عمل می‌کنند. از آنجایی که آنها باید با آسیب‌های زیادی دست و پنجه نرم کنند، سلامتی آنها حداکثر و برابر سه است، در حالی که شدت حمله آنها معمولی است و سرعت نسبتا پایینی دارند.

بازی Thetan Arena

مهم نیست که قهرمان به چه گروهی تعلق دارد، همه آنها توانایی خاصی به نام خشم (Fury) دارند. علاوه بر این، هر قهرمان با توجه به نقش خود در میدان جنگ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. بنابراین، انتخاب یک قهرمان مناسب برای هر موقعیت به بازیکنان کمک می‌کند تا شانس برنده شدن خود در بازی تیتان آرنا را افزایش دهند.


قهرمانان از لحاظ کمیابی نیز به ۳ گروه مختلف تقسیم می‌شوند: قهرمان معمولی (Common Hero)، قهرمان حماسی (Epic Hero) و قهرمان افسانه‌ای (Legendary Hero). کمیاب بودن یک قهرمان خود توسط دو عامل تعیین می‌شود: کمیابی از لحاظ ویژگی‌های پایه و کمیاب بودن از لحاظ پوسته آن. قهرمانانی که کمیاب‌تر هستند، سبک‌های بازی و مهارت‌های متفاوت‌تری دارند و همچنین، از شانس بالاتری برای دریافت جوایز نبرد برخوردارند.


همچنین ببینید: لیست بازی های کریپتویی رایگان در بازی Thetan Arena، دو سطح ویژگی جداگانه وجود دارد: سطح قهرمان (Hero Level) و سطح قهرمان درون بازی (In-Game Hero Level). سطح قهرمان، ویژگی‌های پایه قهرمانان را قبل از پیوستن به میدان جنگ توصیف می‌کند. ویژگی‌های پایه قهرمانان در هنگام ورود به زمین، در سطح ۱ درون بازی خواهد بود. بازیکنان می‌توانند در طول تورنمنت‌ها، سطح قهرمانان خود را از ۱ به ۱۰ ارتقا دهند. ویژگی‌های درون بازی قهرمانان متناسب با وظایف آنها افزایش می‌یابد.


کمیابی قهرمانان از لحاظ پوسته نیز به سه گروه تقسیم می‌شود: پوسته پیش‌فرض، پوسته نادر و پوسته افسانه‌ای. فراوانی هر پوسته در استخر فروش، کمیاب بودن آن را تعیین می‌کند. هرچه یک قهرمان ظاهر و جلوه‌های بصری بیشتری داشته باشد، کمیاب‌تر است و از مزایای بیشتری، مثلا هنگام دریافت جوایز نبردها، برخوردار می‌شود.


مهارت‌ها در بازی Thetan Arena

بازی Thetan Arena

همان‌طور که گفته شد، قهرمانان در بازی Thetan Arena دارای مجموعه‌ای از مهارت‌ها هستند که به برتری آنها در میدان نبرد کمک می‌کند. قبل از ورود به میدان نبرد، بازیکنان باید علاوه بر یک قهرمان، دو مهارت را نیز انتخاب کنند. هر مهارت مربوط به نوع خاصی از مجموعه مهارت‌ها است. این موضوع بازیکنان را ملزم می‌کند که در مورد استفاده موثر از مهارت‌ها، تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.


هر هفته، ۱۵ مهارت به صورت تصادفی در استخر مهارت‌ها موجود می‌شود. بازیکنان فقط می‌توانند از مهارت‌هایی استفاده کنند که در دسترس هستند. مجموعه مهارت‌ها هر هفته به‌روز می‌شود.


بر اساس ویژگی‌های اصلی خود، مهارت‌ها به سه مجموعه تقسیم می‌شوند که هر مجموعه مهارت نیز شامل سه سطح است: پیش‌فرض، نادر و افسانه‌ای.


مجموعه مهارت‌ها در بازی تتان آرنا به شرح زیر است:


مهارت اثر (Effect Skill): وضعیت خود بازیکنان، متحدان و مخالفان را تغییر می‌دهد. مهارت آسیب (Damage Skill): برای افزایش چشمگیر میزان آسیب واردشده در مدت زمان کوتاه استفاده می‌شود. مهارت پشتیبانی (Support Skill): به بازیکن در دفع حملات دشمن کمک می‌کند.

بازی تیتان آرنا، یک بازی مبتنی بر ارزهای دیجیتال

اگرچه بازی Thetan Arena اولین بازی‌ای نیست که از فناوری بلاکچین و کریپتو برای پاداش‌دهی به بازیکنان استفاده می‌کند، اما تماشای اینکه چگونه ارزهای دیجیتال و توکن های غیر قابل تعویض (NFT) به طور فزاینده‌ای برای پرداخت جایزه به بازیکنان مورد استفاده قرار می‌گیرند، هیجان‌انگیز است.


همانند هر بازی مبتنی بر ارز دیجیتال دیگری، با انجام بازی Thetan Arena و ارتقای قهرمانان خود و همچنین، خرید و فروش آیتم‌ها در فروشگاه این بازی، شما می‌توانید رمزارز به دست آورید. توکن اصلی بازی تیتان آرنا، تیتان کوین (THC) نام دارد که از طریق یک عرضه اولیه دیفای (IDO) بر بستر پولکااستارتر (Polkastarter) راه‌اندازی شد. این توکن که با استفاده از استاندارد BEP۲۰ شبکه هوشمند بایننس طراحی شده، برای اهداف مختلفی از جمله به عنوان ابزار مبادله، ابزار ذخیره ارزش، استیکینگ و رای‌دهی در مورد تصمیمات مختلف این اکوسیستم، استفاده می‌شود.

بازی Thetan Arena

توکن THC را می‌توان با انجام بازی تیتان آرنا به دست آورد. همچنین، زمانی که ماموریت‌های بازی را کامل کنید، امتیاز اکتشاف (Quest Points) دریافت خواهید کرد. پس از دریافت تعداد کافی امتیاز اکتشاف، می‌توانید آنها را با توکن THC مبادله کنید. بازیکنان در صورت افزایش رتبه خود نیز می‌توانند توکن THC کسب کنند.


در همین حال، قهرمان‌های بازی Thetan Arena نیز به عنوان توکن‌های NFT در بازار تیتان قابل خرید و فروش هستند.

بازی Thetan Arena

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بازی تیتان آرنا و نحوه کسب درآمد از طریق آن پرداختیم.


همان‌طور که گفته شد، بازی تتان آرنا یک بازی به سبک MOBA است که جنبه جدید و منحصربه‌فردی از کریپتو را استفاده می‌کند. در کنار جنبه سرگرم‌کننده بازی Thetan Arena امکان سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال اختصاصی این اکوسیستم یا NFTهای آن نیز وجود دارد. در حالت کلی، می‌توان گفت که بازی تیتان آرنا یک بازی بسیار جذاب است که به دلیل ارائه گزینه‌های متعدد، پس از مدتی یکنواخت یا خسته‌کننده نمی‌شود. بنابراین، آینده روشنی را می‌توان برای این پروژه متصور شد!


برای دانلود و شروع بازی تیتان آرنا به این لینک مراجعه کنید.

انتهای خبر

0
0