رمزارز نیوز
1401/05/13
14:30
رونمایی از یک پورتال دیگر برای توکن‌سوزی شیبا!

حساب توییتری [email protected] ، متعلق به یک پلتفرم توکن‌سوزی شیبا (SHIB) که توسط فروشگاه بازی Travis Johnson… مطالعه مطلب ...

حساب توییتری [email protected] ، متعلق به یک پلتفرم توکن‌سوزی شیبا (SHIB) که توسط فروشگاه بازی Travis Johnson راه‌اندازی شده، به ارتش شیبا اعلام کرد که آزمایش‌های آن برای سوزاندن روزانه این میم کوین از طریق آمازون (Amazon) موفقیت‌آمیز بوده است.


طبق گزارش‌ها، [email protected] چند ماهی است که به صورت آزمایشی شیبا اینو را از طریق یک برنامه وابسته به آمازون می‌سوزاند. حال، تیم Travis Johnson در توییتی اعلام کرده که برنامه این غول تجارت الکترونیک، به یک «مشعل روزانه» برای شیبا تبدیل شده و به این تیم اجازه می‌دهد تا روزانه، ۴۲۶،۶۲۱ تا ۴،۲۱۲،۲۹۹ توکن SHIB را از گردش حذف کند. با این حال، لازم به ذکر است که این تعداد شیبا فقط ۵ دلار و ۵۰ دلار قیمت دارند. بنابراین، حداکثر تعداد SHIB که می‌تواند ماهانه از طریق آمازون سوزانده شود، ۱۲۲،۳۰۶،۲۰۱ (۱،۵۰۰ دلار) است که با این نرخ، کمک چندانی به رشد قابل‌توجه قیمت این میم کوین نمی‌کند.


در این میان، به گزارش پلتفرم Shibburn نیز، هفته گذشته ۱٫۱۳ میلیارد توکن شیبا سوزانده شده که ۱۳،۵۰۰ دلار ارزش داشته و تنها ۰٫۰۰۰۲ درصد از عرضه در گردش SHIB را تشکیل می‌دهد.


در همین حال، تیم شیبا به مناسب دو سالگی این میم کوین محبوب اعلام کرده که از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۲۰، این ارز دیجیتال به یکی از بزرگترین جوامع رمزارزی در بازار تبدیل شده و در طول این مدت، قیمت آن یک رشد ۱۴،۷۴۰،۶۲۰ درصدی را تجربه کرده است.


انتهای خبر

0
0