بورس۲۴
1401/06/19
13:07
تنها رویداد آبرومند صنعت مالی با حضور خبرنگاران خارجی برگزار می شود ؛ تا یک ماه دیگر

بورس ۲۴ : در حالی که حدود یک ماه به برگزاری کیش اینوکس ۲۰۲۲ مانده، حضور بیش از ۱۷۰ شرکت و نهاد اقتصادی دولتی و خصوصی در ویژه ترین رویداد اقتصادی کشور قطعی شده و بیش از ۱۰۰ شرکت دیگر نیز برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند. چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس ۲۰۲۲) به عنوان بزرگترین رویداد مالی، ۲۵ الی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱ با حضور شرکت‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و ارکان بازار سرمایه، در حالی برگزار می‌شود که شمار شرکت کنندگان این رویداد مهم اقتصادی به بیش از ۱۷۰ سازمان و شرکت و نهاد مالی رسیده و بیش از ۱۰۰ شرکت دیگر نیز برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.

بورس۲۴ : در حالی که حدود یک ماه به برگزاری کیش اینوکس ۲۰۲۲ مانده، حضور بیش از ۱۷۰ شرکت و نهاد اقتصادی دولتی و خصوصی در ویژه ترین رویداد اقتصادی کشور قطعی شده و بیش از ۱۰۰ شرکت دیگر نیز برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.


چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس ۲۰۲۲) به عنوان بزرگترین رویداد مالی، ۲۵ الی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱ با حضور شرکت‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و ارکان بازار سرمایه، در حالی برگزار می‌شود که شمار شرکت کنندگان این رویداد مهم اقتصادی به بیش از ۱۷۰ سازمان و شرکت و نهاد مالی رسیده و بیش از ۱۰۰ شرکت دیگر نیز برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.


با توجه به شرایط خاص حاکم بر اقتصاد کشور و به ویژه چشم انداز اقتصادی سال ۱۴۰۲، اینوکس ۲۰۲۲ فرصتی مناسب برای هماهنگی اضلاع اساسی و پایه های اقتصاد کشور در راستای شعار " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " است. همچنین، برگزاری این نمایشگاه در آستانه جام جهانی قطر، امکانات مناسب جزیره کیش و سهولت تردد اتباع خارجی بدون ویزا و حضور شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی در مناطق آزاد گرم جنوبی، دست به دست یکدیگر دادند تا کیش اینوکس دروازه ارتباطی فعالان اقتصادی ایران و جهان باشد.


پنل های تخصصی کیش اینوکس، آزاد راه سواد مالی


برگزاری ۳۰ پنل تخصصی با حضور مدیران ارشد اقتصادی و صاحب نظران داخلی و خارجی از مهمترین رویدادهای جانبی این نمایشگاه است. موضوعاتی همچون اقتصاد کلان، برجام، بازارسرمایه، نظام بانکی، صنعت بیمه، روش های سرمایه گذاری، سواد مالی، فرصت های سرمایه گذاری و صنعت و تجارت، محورهای اصلی این نشست‌های تخصصی است و در برگزاری این پنل های تخصصی، علاوه بر فرهنگ‌سازی، افزایش سواد مالی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری به عنوان اهداف اصلی دنبال می شود.


استقلال و پرسپولیس، میهمان کیش اینوکس


یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، پذیره‌نویسی سهام جدید باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس آغاز و چهارشنبه دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ نماد استقلال با تلاش بی وقفه سازمان خصوصی سازی بازگشایی شد. بر همین اساس نمایندگان این دو باشگاه میهمان کیش اینوکس هستند تا در حاشیه این رویداد بزرگ مالی با سهامداران و خبرنگاران گفتگو کنند.


پرچم داران اقتصاد دانش بنیان در کنار سازمان بورس


موضوع اقتصاد دانش بنیان برای کشور ما یک ضرورت محسوب می شود. بر همین اساس در کیش اینوکس ۲۰۲۲ به همت سازمان بورس و اوراق بهادار کوشک (پاویون) فین‌تک ها با محورهایی همچون هوش مصنوعی، فضای ابری، امنیت سایبری، بلاکچین، رمز ارز و ... برپا می‌شود. عبور از مرزهای جغرافیایی، مدیریت ریسک ها و کاهش هزینه ها از مهمترین دستاوردهای پرچم داران اقتصاد دانش بنیان (فین‌تک ها) است. با برپایی این کوشک فعالان و علاقه مندان حوزه فین تک کشور، فرصت خواهند داشت تا در فضایی تعاملی به شبکه سازی، معرفی و فرصت آفرینی بپردازند.


رویدادی با بازتاب فرامرزی


اینوکس ۲۰۲۲ در ۱۴ سالگی بر مدار رسانه حرکت می کند. برای بازتاب ویژه ترین رویداد مالی کشور، بیش از ۴۰ رسانه عمومی و تخصصی داخلی و برای اولین بار بیش از ۱۰ رسانه خارجی از جمله العالم، TRT ، آناتولی، الوسال، فرانس ۲۴، RTNEWS ، CCTV و FONIX حضور دارند.


کیش اینوکس، ویترین اقتصاد ملی


کیش اینوکس ۲۰۲۲ به عنوان ویترین اقتصادی کشور، بیست و پنجم مهر ماه ۱۴۰۱ با حضور مقامات کشوری رسما کار خود را آغاز می‌کند. در این رویداد، سازمان‌ها و دستگاه‌هایی همچون، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان خصوصی سازی، دبیرخانه سازمان مناطق آزاد، منطقه آزاد کیش، بیمه مرکزی، بانک های دولتی و خصوصی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر ارکان بازار سرمایه شامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، فرابورس و بورس انرژی مشارکت و همکاری دارند.


یاد آور می شود؛ کیش اینوکس ۲۰۲۲ در فضایی معادل ۲۰ هزار متر مربع ، ۲۵ الی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه ها و همایش های جزیره کیش برگزار می شود. علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی رویداد کیش اینوکس به نشانی ww.kishinvex.ir مراجعه کنند .


انتهای خبر

0
0