همفکران
1400/06/29
08:38
تغییر سهام سهامداران عمده/ خرید و فروش های حقوقی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در گروه بانکی‌ها، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۵۱ میلیون و شرکت گروه مالی پارسیان ۱۵ میلیون از سهام بانک پارسیان را خریداری کردند، شرکت دانش گستران آتی‌ساز پویا ۳ میلیون از سهام بانک پاسارگاد، همچنین بانک‌های سینا، شهر و سامان نیز خریدار داشتند صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت نیز ۵ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد.


در دارویی‌ها، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان بیش از یک‌میلیون از سهام داروسازی زاگرس فارمدپارس، شرکت سرمایه‌گذاری البرز بیش از ۳ میلیون از سهام گروه دارویی سبحان را خریداری کردند.


در فولادی‌ها، موسسه صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی همچنان خریدار سهام فولاد مبارکه اصفهان است، این مجموعه که طی این هفته بیش از ۳۱۴ میلیون از سهام این شرکت را خریداری کرد بود مجددا روز ۱۰۰ میلیون از سهام فولاد مبارکه اصفهان را خریداری کرد، صندوق سرمایه گذاری امید ایرانیان ۸ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را بفروش رساند.


در سیمانی‌ها، صندوق صباگسترنفت وگازتامین بیش از یک‌میلیون از سهام سیمان دورود، صندوق سرمایه‌گذاری سینابهگزین نیز بیش از یک‌میلیون از سهام سیمان ایلام را خریداری کردند.


شرکت صادرفر که روز شنبه نیز بیش از ۳۹ میلیون از سهام این شرکت را خریداری کرده بود مجددا ۸ میلیون از سهام این شرکت را خریداری کرد، همچنین صندوق سرمایه‌گذاری خبرگان اهداف که روز شنبه ۱۰ میلیون از سهام پالایش نفت اصفهان را خریداری کرده بود مجددا بیش از ۴ میلیون از سهام این شرکت را خریداری کرد.


صندوق سرمایه‌گذاری مشترک یکم ایرانیان یک‌میلیون، شرکت اعتباری ملل ۷ میلیون و صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی نوین پیشرو ۳ میلیون از سهام تامین سرمایه نوین را خریداری کردند همچنین شرکت تدبیرگران بهسازملت و صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی ملت نیز جمعا ۲ میلیون از سهام تامین سرمایه بانک ملت را خریداری کردند.




انتهای خبر

0
0