آکادمی هلاکوئی
1399/12/14
03:19
کریس لارسن: “ریپل به سانفرانسیسکو متعهد است”

کریس لارسن، هم بنیانگذار ریپل، در ماه اکتبر…

کریس لارسن، هم بنیانگذار ریپل، در ماه اکتبر (آبان ماه) گفت که به دلیل عدم شفافیت قانون در مورد رمزارزها در ایالات متحده آمریکا، این شرکت ممکن است گزینه ی نقل مکان به کشورهای دیگر را بررسی کند. از آن زمان، عده ای محل استقرار بعدی ریپل را حدس زدند. با این حال، در بحبوحه طرح شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه این شرکت و کاهش قیمت XRP، لارسن بیاینه ی جدیدی را صادر کرد و اعلام کرد که این شرکت قرار است همین جا بماند. لارسن در مصاحبه ای با نشریه ی کرونیکل سانفرانسیسکو گفت: دفتر بین المللی ریپل در سانفرانسیسکو می ماند. او افزود: ما به این شهر تعهد داریم. جمعیت این شهر بیشترین تنوع و بالاترین قدرت خلاقیت را دارد.


برد گارلینگ هاوس پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل فقدان «چارچوب قانونی» ممکن است آمریکا را ترک کند. او تاکید کرد که ایالات متحده فاقد «ساختار یکپارچه» است و باید چارچوب قانونی رمزارزها را اعمال کند. در آن زمان، مدیرعامل ریپل گفت که در حال بررسی انتقال به کشوری است که قانون رمزنگاری شفافی داشته باشد. او اذعان کرد که تحت تاثیر «چارچوب های نظارتی شفاف» در کشورهای انگلیس و گروه ۲۰ (G۲۰) شامل سنگاپور، ژاپن و امارات متحده عربی قرا گرفته است چون این چارچوب ها «رشد بازارهای سالم» را تضمین می کند.


در این میان، یک شرکت رمزنگاری معتبر در همسایگی ریپل تصمیم به انحلال دفاتر کار خود کرد. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس اعلام کرد که بر اساس سیاست های دورکاری تصمیم گرفته اند دفتر کاری سانفرانسیکو را منحل کنند، اما دفاتر خود را همچنان باز نگه می دارند و دلیل این کار را «غیرمتمرکزبودن» این شرکت اعلام کرد.


“از آنجا که دفاتر ما به دفاتر خانگی و دورکاری تبدیل شده است، از این پس هیچ دفتری در هیچ شهری نخواهیم داشت.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0