آکادمی هلاکوئی
1400/03/11
11:40
تحلیل تکنیکال انجین کوین(ENJ) ؛ سه شنبه ۱۱ خرداد

قیمت انجین کوین پس از مواجه شدن با…

قیمت انجین کوین پس از مواجه شدن با سطح مقاومت ۱.۶۹۳ دلاری ، در حال حاضر در قیمت ۱.۶۰۲ دلار معامله می شود. اگر خریداران از این مقاومت بتوانند عبور کنند ، ENJ احتمالا با ۲۵٪ رشد به سمت ناحیه عرضه پیش خواهد رفت که از ۱.۹۲۲ دلار تا ۲.۲۳۴ دلار امتداد دارد.


قیمت انجین کوین به دنبال ایجاد سومین سقف خود در ۲.۰۱ دلار است.


نمودار ۴ ساعته جفت ارز ENJ / USDT یکی از دلایل رشد قیمت انجین کوین سرمایه گذاران آن هستند. از ۲۳ مه (۲ خرداد) تا به امروز ، تعداد نهنگ هایی که بین ۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن در اختیار دارند ، از ۵۳ به ۵۹ رسیده است.


این افزایش ۱۱ درصدی نشان می دهد که فعالان بازار به عملکرد قیمت انجین کوین معتقد هستند.



همانطور که از رفتار معاملاتی نهنگ ها تایید شد ، به نظر می رسد سرمایه گذاران با هیچ گونه خطر فروش ارزان و یکجای انجین کوین روبه رو نیستند. در حقیقت ، تعداد تراکنش هایی که به ارزش ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار ویا بیشتر هستند، از ۷۴ در ۲۷ مه (۶ خرداد) به ۱ در ۲۹ مه (۸ خرداد) کاهش یافته است. در نتیجه این نشان می دهد که احتمال افزایش بالقوه فشار فروش بسیار کم است.



سرمایه گذاران ، علی رغم سناریوی صعودی احتمالی ، باید پس از رسیدن قیمت به ۲.۰۱ دلار ، احتیاط کنند.


یک سقوط بالقوه ممکن است هنگام رسیدن به ۲.۰۱ دلار تحقق یابد. یکی از دلایل این حرکت می تواند افزایش عرضه انجین کوین در صرافی باشد که از ۲۳ مه(۲ خرداد ) تا امروز از ۳۴۳ میلیون ENJ به ۳۴۵ میلیون ENJ افزایش یافته است.


چارت عرضه ENJ در صرافی ها


اگر قیمت انجین کوین نتواند سطح مقاومت فوری ۱.۶۹۳ دلار را بشکند ، این نشان دهنده تضعیف فشار خرید است و در این صورت ، اگر قیمت به زیر سطح ۱.۴۱۲ دلار کاهش یابد ، سناریوی صعودی مذکور ،دیگر بی اعتبار خواهد شد.


در این شرایط ، انجین کوین می تواند با ۱۰ درصد افت ، کف قیمت ۳۰ مه (۹ خرداد) در ۱.۲۳۵ دلار را مجددا امتحان خواهد کند .


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.



منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0