مبین تحلیل
1400/09/10
08:43
📌#نبض_بازار ❇️ گمانه‌زنی‌ها درباره مذاکرات وین باعث شد دلاری که به سمت کانال 30 هزار تومان در حرکت بود، عقب‌نشینی کرده و به سمت کانال 28 هزار تو...

📌#نبض_بازار




❇️ گمانه‌زنی‌ها درباره مذاکرات وین باعث شد دلاری که به سمت کانال ۳۰ هزار تومان در حرکت بود، عقب‌نشینی کرده و به سمت کانال ۲۸ هزار تومان حرکت کند. آخرین قیمت دلار در معاملات روز گذشته در محدوده ۲۹۱۰۰ تومان بود.



❇️ افت قیمت در بازار ارز باعث شد سهامداران در گروه‌‌‌های بزرگ دلاری، در نقش فروشنده حاضر شوند. در مقابل اما صنایع ریالی به‌ویژه بانک‌ها که از تحریم‌های اقتصادی ضربه بزرگی خورده‌‌‌اند، داد و ستدهای روز گذشته را پرتقاضا و در محدوده سبز تابلو به پایان رساندند.



❇️ قطعی گاز یکی از چالش‌های جدی بنگاه‌‌‌های بورسی است که زمستان هر سال به شکلی جدی مطرح می‌شود.روز گذشته شرکت پتروشیمی زاگرس از توقف بخشی از فعالیت‌های شرکت به دلیل محدودیت گاز خبر داد. شرایطی که سبب شد «زاگرس» اقدام به تعمیرات دوره‌‌‌ای واحد اول تولیدی خود کند.



❇️ یکی از دو دلیل رای انحلال «شتولی» عدم‌تشکیل مجمع فوق‌‌‌العاده صاحبان سهام جهت تصمیم‌گیری برای خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت است. نکته قابل تامل آن است که نمادهای دیگری هم در بورس مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند.



❇️ بیمه اتکایی تهران رواک ، روز شنبه ۱۳ آذرماه ، مصادف با روز بیمه ، پذیره نویسی میشود.



➖➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0