بورس۲۴
1400/07/20
13:03
شتاب خروج نقدینگی حقیقی از بورس

ارزش معاملات خرد با حدود ۲۵ درصد رشد نسبت به دیروز به ۵،۴۶۰ میلیارد تومان رسید. تراز نقدینگی خرد بازار هم منفی ۱،۲۰۰ میلیارد تومان بود.

شتاب خروج نقدینگی حقیقی از بورس

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با حدود ۲۵ درصد رشد نسبت به دیروز به ۵،۴۶۰ میلیارد تومان رسید. پرمعامله ترین گروه ها از لحاظ ارزش به ترتیب محصولات شیمیایی، فلزی، فرآورده های نفتی، خودرو و قطعه ساز و سرمایه گذاری ها بودند.


تراز نقدینگی خرد بازار منفی ۱،۲۰۰ میلیارد تومان بود. عمده ترین سهم هایی که امروز حقیقی ها به حقوقی ها فروختند شپنا، فجهان، آریان، شبندر، فملی، شستا، رمپنا، سمگا، فارس و برکت بودند.


در پایان بازار شاخص کل بیش از ۳۸ هزار واحد افت کرد و با اصلاح ۲،۶۶ درصدی در محدوده ۱ میلیون و ۴۱۸ هزار واحد ایستاد. فارس، شستا، فولاد، فملی، کگل، شپنا و تاپیکو بیشترین نقش را در پایین کشیدن شاخص کل داشتند.


شاخص هموزن نیز با افت ۱۲ هزار واحدی ۲،۹۴ درصد افت کرد و در محدوده ۴۰۱ هزار واحد قرار گرفت. در بازار فرابورس شاخص ۳۵۰ واحد ریخت و به محدوده ۲۰،۴۸۴ واحد رسید.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0