آکادمی هلاکوئی
1401/02/24
23:50
رسیدن به نقاط عطف جدید برای شیبا اینو!

حساب رسمی توئیتر ارز دیجیتال شیبا اینو(Shiba Inu)…

حساب رسمی توئیتر ارز دیجیتال شیبا اینو( Shiba Inu ) به ۳.۳ میلیون دنبال کننده رسیده است و نقطه عطف جدیدی را رقم می زند. برای مقایسه، میم کوین رقیب، دوج کوین ( Dogecoin ) نیز ۳.۳ میلیون دنبال کننده توئیتر دارد. شیبا اینو در ماه های اخیر رشد خوبی را ثبت کرده است و از فوریه(بهمن) تا کنون، نزدیک به ۶۰۰۰۰۰ دنبال کننده اضافه کرده است.


شیبااینو 1 - رسیدن به نقاط عطف جدید برای شیبا اینو!

از آغاز ماه می(اردیبهشت)، شیبا اینو هزاران هولدر جدید به دست آورده است. بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط شیبااینو آرت ( Shibainuart )، تعداد کل دارندگان SHIB به ۱,۱۶۹,۶۹۴ افزایش یافته است.


در پایان ماه آوریل(اوایل اردیبهشت)، این تعداد به ۱,۱۳۹,۹۹۷ رسید. افزایش تعداد دارندگان ممکن است نشان دهنده علاقه بلندمدت به یک دارایی باشد. در همین حال، برترین صرافی ارزهای دیجیتال در خاورمیانه، رین ( Rain )، تصمیم گرفت که سرانجام پس از ماه ها، معاملات Shiba Inu را به فهرست خود اضافه و راه‌اندازی کند. همچنین StealthEX ، یک پلتفرم معاملاتی غیر مالکیتی، اعلام کرده است که اکنون از دوج کیلر (LEASH) پشتیبانی می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا LEASH را با بیش از ۴۰۰ دارایی رمزنگاری در این پلتفرم، مبادله کنند.


کوینبیس ( Coinbase )، بایننس ( Binance )، کوکوین ( Kucoin )، هیوبی ( Huobi )، ویجر ( Voyager )، کریپتو دات کام ( Crypto.com ) و کراکن ( Kraken ) از جمله صرافی‌های رمزنگاری متعددی هستند که قبلا SHIB را فهرست کرده‌اند. در ماه آوریل(فروردین)، SHIB به پلتفرم رابین هود ( Robinhood ) راه پیدا کرد تا طرفداران شیبا اینو را به هیجان آورد.


شیبااینو 2 - رسیدن به نقاط عطف جدید برای شیبا اینو!

طبق گزارش ویل استیتز ( WhaleStats )، در ساعات اخیر، نهنگ BlueWhale۰۰۷۳ اتریوم( ETH ) در رتبه ۲۸۴ در WhaleStats ، تعداد ۱۰۹,۸۴۲,۱۲۸,۶۱۰ شیبا اینو به ارزش ۱,۴۰۸,۱۷۶ دلار خریداری کرد. پیش از این، این نهنگ برتر ۴۵۵,۹۵۷,۶۰۷,۱۲۹ شیبا اینو به ارزش ۴,۹۳۳,۴۶۱ دلار به دست آورد.


در زمان انتشار این مطلب، SHIB پس از صعود به ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار در ۱۳ می(۲۳ اردیبهشت)، ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله شد.


پذیرش SHIB رشد می کند


Shiba Inu و سایر ارزهای دیجیتال اکنون توسط یک شرکت کارگزاری محصول، انفرنچایز ( Unfranchise )، از طریق بیت پی ( BitPay ) پذیرفته می شوند. همانطور که قبلا ذکر شده است، Shiba Inu توسط فروشگاه جواهرات Continental Diamond مستقر در سنت لوئیس پارک نیز به عنوان روش پرداخت پذیرفته می شود.


در اواخر سال ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰)، BitPay رسما پشتیبانی از Shiba Inu را اعلام کرد و به SHIB اجازه داد تا توسط صدها تریدر BitPay که Shiba Inu را می‌پذیرند، استفاده شود. همچنین گوچی( Gucci )، یک خانه مد مشهور، اخیرا اعلام کرد که خرید Shiba Inu و سایر ارزهای دیجیتال را در فروشگاه‌های منتخب آمریکای شمالی آغاز خواهد کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0