سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/26
08:23
#سیمان ✍️در بازار پرعرضه دیروز خاکستری‌های بازار بدون توجه به گزارش‌های 6 ماهه زیر فشار فروش بودند. شاخص این گروه نیز با از دست دادن حمایت 9.450 و...

#سیمان



✍️در بازار پرعرضه دیروز خاکستری‌های بازار بدون توجه به گزارش‌های ۶ ماهه زیر فشار فروش بودند. شاخص این گروه نیز با از دست دادن حمایت ۹.۴۵۰ واحدی در مسیر اولین حمایت معتبر یعنی کف قبلی خود برابر ۸.۴۰۰ واحد قرار گرفته است.



🔰در این گروه به‌نظر می‌رسد #سرود درگیر یک اصلاح زمانی چند روزه برای نزدیکی به محدوده همپوشانی میدلاین کانال صعودی بلند‌مدت و کف قبلی برابر ۲.۲۵۰ تومان است که در صورت تثبیت می‌تواند تا ۲.۸۰۰ تومان رشد را تجربه کند. اما چنانچه این حمایت را از دست بدهد، راهی ابتدای کانال ۲ هزار تومانی خواهد شد.



📈در طرف دیگر #سخوز را داریم که با برخورد به سطح قیمتی ۲.۲۵۰ تومان واکنش خوبی نشان داده است. باید توجه داشت این محدوده برای کاهش یا افزایش قیمت محدوده مهمی است. در صورتی که این نماد بتواند خود را بالای عدد ۲.۶۰۰ تومان تثبیت کند رسیدن به محدوده ۲.۹۵۰ تومانی کار سختی نخواهد بود.



📉و در آخر اشاره به لیدر گروه یعنی #سفارس داشته باشیم. سهمی که اگرچه به پایان اصلاح قیمتی نزدیک شده اما ممکن است برای یک دوره مسیر اصلاح زمانی را در پیش بگیرد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0