بورس پرس
1400/10/12
08:48
خروج ۶ نماد، تمدید تعلیق "وآیند"، رفع گره از دو سهم، تغییر بازارگردانی دو شرکت

در برابر توقف ۶ نماد و تمدید تعلیق چهارماهه بانک آینده ، دو سهم بورسی امروز مشمول رفع گرده بوده و بازارگردانی دو سهم هم تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از شروع معاملات بازار سهام در دومین روز هفته ، نماد شرکت های داروسازی سینا ، بانک صادرات و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


همچنین شرکت های گسترش نفت و گاز پارسیان برای یک روز و کارخانجات مخابراتی و ایرانیت برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


دو شرکت بورسی سرمایه گذاری استان خوزستان و خراسان رضوی هم که در روزهای گذشته دارای صف فروش پایدار بودند ، امروز مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی هستند .


در این میان تعلیق نماد بانک آینده که از ۲۷ شهریور متوقف شده (به دلیل ادامه ابهام در اطلاعات تحصیل ۱۰۰ درصد سهام شرکت غیر بورسی به ارزش ۱.۱ هزار میلیارد تومان بابت تسویه بخشی از مطالبات بانک از شرکت توسعه بین الملل ایران مال) تا ۳۰ دی تمدید شد .


علاوه بر این حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش شرکت بنیان دیزل از امروز ۵ هزار سهم خواهد بود و بازارگردانی ایران خودرو دیزل و تجارت الکترونیک پارسیان با متغیرهای جدید از امروز با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج در بازار پایه و بازار اول و دوم فرابورس ایران تغییر کرد .


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0