آکادمی هلاکوئی
1400/03/19
13:46
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۹ خرداد)

بهبود ۳ هزار دلاری بیت کوین پس از…

بهبود ۳ هزار دلاری بیت کوین


پس از چند روز معاملات حاشیه ای که بیت کوین (BTC) را در حدود ۳۷۰۰۰ دلار نگه داشته بود، نوسانات نامطلوب بار دیگر خود را نشان دادند. همانطور که روز گذشته گزارش شد، بیت کوین با سقوط چند هزار دلاری به زیر ۳۴۰۰۰ دلار رسید و همچنان به روند رو به کاهش خود ادامه داد.


در ساعات بعدی، BTC تا مرز ۳۱۰۰۰ دلار سقوط کرد (در Bitstamp). این پایین ترین مارک قیمتی بود که این ارز رمزنگاری شده از زمان سقوط بازار در اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) مشاهده کرده بود.


در این مرحله، گاوها پا به میدان گذاشتند و اجازه کاهش بیشتر را ندادند. به این ترتیب، BTC به سرعت ارزش از دست رفته خود را بازیافت و از آن زمان تاکنون بیش از ۳۰۰۰ دلار بهبود نشان داده است. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمتی در حدود ۳۴۰۰۰ دلار ترید می شود.


اگرچه سرمایه بازار این ارز هنوز زیر ۷۰۰ میلیارد دلار است، اما چیرگی آن بر بازار تقریبا به ۴۲٪ افزایش یافته است زیرا بیشتر آلتکوین ها نتوانسته اند زیان های متحمل شده طی چند روز اخیر را جبران کنند.


سولانا به لیست ۱۰ ارز برتر بازار نزدیک شد


در سقوط دیروز، کوین های جایگزین وضعیت به مراتب بدتری داشتند. اتریوم تا حدود ۲۳۰۰ دلار سقوط کرد ، اما با این وجود خیلی سریع توانست به سطوح قبلی بازگشته و اکنون حدود ۲۵۰۰ دلار قیمت دارد.


وضعیت بقیه ۱۰ آلتکوین برتر بازار هم کاملا مشابه همین بود. BNB ابتدا به ۳۲۰ دلار رسید، پس از آن تا ۳۶۰ دلار افزایش یافت اما اکنون در حدود ۳۵۰ دلار آرام گرفته است.


در مقیاس ۲۴ ساعته، Cardano ، DOGE ، XRP ، DOT و UNI کمی قرمز هستند. در مقابل، سولانا (SOL) با جهشی ۱۳ درصدی به ۴۳ دلار رسیده است. در نتیجه این تحولات، سولانا با پشت سر گذاشتن BCH ، LTC و LINK به لیست ۱۰ ارز برتر بازار نزدیک تر شد.


بازار 19 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (19 خرداد)

همانطور که تا حدودی انتظار می رفت، آلتکوین های دارای ارزش بازار کم تا متوسط در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات بیشتری را تجربه کردند. در این میان، Bitcoin Gold (۳۲٪) بیشترین سود را به دست آورده است. پس از آن نیز Theta Fuel (۲۰٪), Helium (۱۸٪), Kusama (۱۳٪) و Algorand (۱۰٪) قرار دارند. در مقابل ، CP (-۱۳٪), Nexo (-۱۰٪), Celsius (-۶٪) و BakeryToken (-۶٪) ریزشی بوده اند.


در نهایت ، سرمایه تجمعی بازار تمام دارایی های رمزنگاری شده بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته به بالای ۱.۵ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0