مبین تحلیل
1400/03/03
21:00
#کدالبان ✅افزایش نرخ 12% سیمانی ها همچنان ادامه دارد. 🔸# خودرو: قیمت درب کارخانه خودروی 206 تیپ دو ،14% گران شد و به مبلغ 110 میلیون تومان رسید. ...

#کدالبان


✅افزایش نرخ ۱۲٪ سیمانی ها همچنان ادامه دارد.



🔸# خودرو: قیمت درب کارخانه خودروی ۲۰۶ تیپ دو ،۱۴٪ گران شد و به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان رسید.



🔸#خساپا: محصولات این شرکت نیز تقریبا بین ۱۲ الی۱۴٪ افزایش نرخ گرفت.



🔸#لبوتان: آبگرم کن نیز ۲۰٪ گران شد. این محصول ۲۸٪ فروش شرکت را شامل میشود.



🔸#خکرمان: این شرکت ۲۸ میلیارد تومان پرداخت کرده است و ۲۰٪ سهم شرکت ابرداده گزاران کرانسو مالک استارت آپ و برند "استادکار" را خریداری کرد.



🔸#سامان: این بانک برای افزایش سرمایه از محل تجدید دارایی های سرمایه گذاری بلند مدت منتظر پاسخ بانک مرکزی است.



🔸#خراسان : شرکت در ماه دوم سال ۱۴۰۰، ۵۳،۱۰۷ تن اوره تولید است که در مقایسه با میانگین سال گذشته، که برابر ۴۷،۹۵۰ بوده رشد تقریبا رشد ۲۰ درصدی داشته است. نرخ فروش اوره صادراتی در این ماه ۷۱۳۵۷۲۸۹ ریال به ازای هر تن بوده و نرخ فروش اوره صنعتی داخلی ۵۸۶۹۷۲۷۷ بوده است.



🔸#شدوص : در ماه دوم سال ۱۴۰۰ شرکت تولید ۲۴۵۷ تنی دوده داشته از که در مقایسه با ماه گذشته تقریبا ۲.۵ برابر شده و در مقایسه با میانگین سال گذشته اندکی کاهش داشته است. نرخ فروش صادراتی ۲۵۲۸۳۱۵۷۹ ریال به ازای هر تن و نرخ فروش داخلی ۲۲۹۴۱۱۱۴۹ ریال می باشد.



🔸#شرنگی : در پایان سال ۱۳۹۹ شرکت ۱۴،۸۰۳ ریال به ازای هر سهم ساخته است که در مقایسه با سال گذشته تقریبا ۱۶ برابر شده است. نسبت ها و حاشیه سود عملیاتی بهبود داشته است اما مورد دیگری که نیز بسیار موثر بوده سایر درآمد های غیرعملیاتی بوده به صورتی که حاشیه سود ناخالص از حدود ۱۰ درصد در سال ۱۳۹۸ به ۸۵ درصد در سال ۹۹ رسیده است در صورتی که حاشیه سود عملیاتی از ۱۱.۵ درصد به ۱۷ درصد رسیده است.



✳️گزارش ماهانه خوراکی ها


#غشهداب: فروش ۳۲ میلیاردی در ماه اردیبهشت


#غگلپا: فروش ۶۷ میلیاردی در یک ماهه اردیبهشت


#قچار: فروش ۲۱ میلیاردی در ماه اردیبهشت


#قنیشا: فروش ۵ میلیاردی در یک ماهه اردیبهشت ماه




➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0