سهامیاب - آموزش بورس
1400/05/18
08:29
#داروسازی 💊در گروه داروسازی حذف ارز 4.200 تومانی برای 30 تا 40 قلم دارو طی یک ماه اخیر و جدی شدن مجوز افزایش نرخ این اقلام موجب افزایش تقاضا در ای...

#داروسازی



💊در گروه داروسازی حذف ارز ۴.۲۰۰ تومانی برای ۳۰ تا ۴۰ قلم دارو طی یک ماه اخیر و جدی شدن مجوز افزایش نرخ این اقلام موجب افزایش تقاضا در این نمادها شده است. رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران گفت: کلیه صنایع دارویی ما نسبت به ثبات قیمت‌گذاری و عدم اصلاح قیمت دارو معترض هستند.



💉در این گروه #دسانکو یکی از نمادهای مورد توجه است. این سهم با افزایش تقاضا به جدال مقاومت ۱.۲۸۰ تومانی رفته و چنانچه موفق به گذر از این سد گردد، راهی هدف ۱.۵۸۰ تومانی خواهد شد. #دعبید دیگر نمادی است که اصلاح خوبی داشته و حالا با افزایش تقاضا همراه شده است. این سهم پتانسیل رشد تا قیمت‌های ۲.۹۰۰ تومانی را دارد.



💊در نماد #داوه هنوز معاملات حجم نگرفته است اما این سهم مستعد تشکیل الگوی دوقلوی معکوس با هدف ۲.۱۵۰ تومان است. در نماد #دسبحا نوسانات سهم در مرز قیمت‌‌های ۱.۵۰۰ تومانی را داریم. رشد قیمت زیرمجموعه‌ها عاملی برای آغاز روند صعودی با هدف نخست ۱.۸۰۰ و هدف دوم ۲.۳۰۰ تومان است. و در نهایت اشاره به #شفا داشته باشیم که پس از اصلاح جدی اخیر پتانسیل یک دوره نوسان مثبت را دارد.



انتهای خبر

0
0