آکادمی هلاکوئی
1400/06/04
14:20
میزان USDT در گردش شبکه TRC۲۰، از میزان USDT در ERC۲۰ پیشی می گیرد

کوین متریکز(CoinMetrics)، شرکتی که با اطلاعات رمزارز سروکار…

کوین متریکز(CoinMetrics)، شرکتی که با اطلاعات رمزارز سروکار دارد، اخیرا اعلام کرد که میزان گردش USDTدر شبکه TRC۲۰ از مقدار آن در ERC۲۰، پیشی گرفته است. بنیاد ترون(Tron)، تامین کننده توکن های TRC۲۰ در یک پست توییت با خوشحالی این موضوع را اعلام کرد.


TRC20 USDT 300x124 - میزان USDT در گردش شبکه TRC20، از میزان USDT در ERC20 پیشی می گیرد

آنها همچنین مزایای استفاده از USDT در شبکه TRC۲۰ را برجسته کردند. این مزایا، هزینه انتقال صفر، انتقال فوری و موارد استفاده متفاوت است. جدا از این مزایا، USDT در TRC۲۰ ذاتا ارزش فیات را به عنوان یک استیبل کوین، حفظ می کند.


بنیاد Tron یکی از برترین پلتفرم های بلاک چین در جهان است. این پلتفرم به طور مداوم خود را در جنبه های مختلف بهبود می بخشد. در بستر Tron، توسعه دهندگان همچنین قادر به توسعه اپلیکیشن های غیر متمرکز هستند. بر خلاف پروژه های دیگر که فقط ادعا می کنند، Tron در واقع یک پلتفرم واقعی با راه حل های واقعی دارد.


جاستین سان(Justin Sun)، موسس و مدیرعامل Tron نیز اخیرا بسیار فعال بوده است. در ماه ژوئن(خرداد)، سان برنده حراجی برای NFT به نام گذر نهنگ طلایی(Golden Whale Pass) شد.


این توکن غیرقابل تعویض(NFT)، بر اساس سایدچین لیکویید(Liquid sidechain) ساخته شده است که به سان اجازه می دهد تا به صورت مادام العمر به رویدادهای کنفرانس بیت کوین دسترسی داشته باشد. وی ۱۲.۶ بیت کوین (با قیمت تقریبی ۴۵۰،۰۰۰ دلار در زمان خرید) برای این NFT پرداخت کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0