سنا
1400/03/25
12:54
سود "خزر" افزایش یافت

شرکت فنرسازی زر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، افزایش ۴۵۴ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۳۶۰ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت فنرسازی زر با سرمایه ۷۹۹ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت فنرسازی زر در دوره یاد شده، مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۸۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۴۵ درصدی برخوردار است .


همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۱۴۳ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۴۹۸ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۳۵۷ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال اعلام کرده است.


یادآوری می‌شود "خزر" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷۰ ریال و سود خالص را ۵۶ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین شرکت فنرسازی زر در گزارش خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۲۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۵۷۲ ریال و سود خالص ۴۵۸ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال اعلام کرده است.


انتهای خبر

0
0