اقتصاد آنلاین
1400/03/29
20:00
سبز پوشی پالایشی‌ها / عملکرد پالایشی‌ها در روزی که گذشت

پرچمداران پالایشی با پایداری در مدار صعودی با رشد همراه شدند و کام سهامداران خود را شیرین کردند.

برای دنبال کردن اخبار «پالایشی‌ها» اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند ؛ در پایان معاملات بورس امروز ، پرچمداران پالایشی یعنی «شتران»، «شبریز» و «شپنا» با ثبت رشد پنج درصدی در سیر صعودی باقی ماندند.


شتران


شرکت پالایش نفت تهران ، در معاملات امروز با ثبت رشد پنج درصدی در روند صعودی باقی ماند و در نهایت با ثبت قیمت ۸,۷۸۰ریال به معاملاتش پایان داد.


شتران در آخرین معاملات خود با رشد چهار درصدی قیمت ۸,۶۸۰ریال را ثبت کرد. همچنین این سهم ارزش معاملات حدود ۸۸میلیارد تومانی برای خود رقم زد و با ثبت قیمت ۸,۷۸۰ریال به اسقبال روز آینده رفت.


شرکت پالایش نفت تهران با جا به جایی بیش از ۱۰۰میلیون برگه سهم، میان حقوقی‌ها دست به دست شد.


شتران

شبریز


در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تبریز با رشد پنج درصدی مواجه شد. این نماد بورسی در آخرین معامله خود با رشد پنج درصدی قیمت ۲۸۲۵۰ریال را ثبت کرد و به استقبال روز آینده رفت.


شبریز

شپنا


در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.


سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲۶۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۲۰۲میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲۸۹۰ریال آغاز خواهد کرد.


ارزش معاملات امروز شپنا از رقم ۲۵۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۶۳درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۴۹میلیون برگه سهم (۷۴درصد) را اشخاص حقیقی و ۵۳میلیون برگه سهم (۲۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.


گفتنی است شپنا نیز مانند سایر نمادهای پالایشی با پایداری در مدار صعودی کام سهامداران خود را شیرین کرد.


شپنا
انتهای خبر

0
0