اخبار سایت بورس تهران
1400/09/20
10:35
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۲۰ آذر ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز شنبه مورخ ۲۰ آذر ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت گروه مپنا(رمپنا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد .


بازگشایی نماد معاملاتی (غاذر)


نماد معاملاتی شرکت های بهنوش ایران(غاذر) با توجه به اتمام دوره توقف مربوط به ظن دستکاری بازار(مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند .


بازگشایی نمادهای معاملاتی (سمازن)،(غگرجی)،(کگل)


نماد معاملاتی شرکت های سیمان مازندران(سمازن)، بیسکویت گرجی(غگرجی)، معدنی و صنعتی گل گهر(کگل) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند


بازگشایی نمادهای معاملاتی (ثامید)،(غدام)


نماد معاملاتی شرکت های توسعه و عمران امید(ثامید)، خوراک دام پارس(غدام) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند .


حراج مجدد نمادهای معاملاتی (کماسه)، (تملتح)،(رکیشح)


نماد معاملاتی تامین ماسه ریخته گری(کماسه) و نمادهای معاملاتی حق تقدم شرکت تامین سرمایه بانک ملت(تملتح)، حق تقدم استفاده نشده شرکت کارت اعتباری ایران کیش(رکیشح) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند .


وقفه معاملاتی نماد (کالا۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت بورس کالای ایران (کالا۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت .


ادامه توقف نماد (مرقام۱) به علت عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت


به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت ایران‌ارقام (مرقام۱)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای ۲ روز کاری ادامه می یابد .


توقف نماد (غگرجی۱)، (کگل۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت بیسکویت گرجی (غگرجی۱) و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد .


انتهای خبر

0
0