اقتصاد نیوز
1399/10/26
12:36
طعنه محسن هاشمی به خواهرش فایزه/ تلاش می کنم مثل فایزه شفاف و ساده صحبت کنم!

اقتصاد نیوز : رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان گفت: موضوعی که برای بنده انتخاب شد با عنوان ایران پیش رو، موضوع بسیار سختی است؛ تلاش بر این است که به سبک فایزه شفاف و ساده صحبت کنم.

به گزارش اقتصادنیوز از برنا، محسن هاشمی، رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران، در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان گفت: موضوعی که برای بنده انتخاب شد با عنوان ایران پیش رو، موضوع بسیار سختی است. تلاش بر این است که به سبک فایزه شفاف و ساده صحبت کنم. به جای اینکه بیاییم و تحلیل کنیم که ایران ده ساله دیگه چگونه خواهد بود باید به این مسیله بپردازیم که ایران را چگونه بسازیم.


او افزود: نکته اساسی این است که ما وارد ۱۴۰۰ می شویم و امید داریم، آینده خوبی برای کشور بسازیم. یکی از اهداف احزاب همین است ابتدا ایده ها را مطرح کند و تلاش کند آن را به انجام برساند. ابتدا می خواهم گریزی به گذشته داشته باشم. می دانیم که ما در گذشته حوادث سال ۸۸ و ۸۹را داشتیم که موجب حذف موسوی و کروبی و کنار رفتن خاتمی شد. همچنین شاهد تحریم های گسترده و کمرشکن بودیم؛ رد صلاحیت مرحوم هاشمی را داشتیم.دستاوردی چون برجام که با آمدن ترامپ نتوانستیم بهره ببریم. اعتراضات دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ را داشتیم همچنین عدم تصویب FATF را داشتیم.


هاشمی ادامه داد: انتخابات ۱۴۰۰ برای ایران پیش رو انتخابات مهمی فرض شده است. هر چند گفته می شود اصلاح طلبان حضورشان کمرنگ است اما حتی آنهایی که طرفدار حضور کمرنگ در انتخابات بودند اکنون به این نتیجه رسیدند که در انتخابات به خاطر حساس بودن آن باید شرکت کنیم.


این چهره سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: هر چند آمریکا تلاش کرد سختی های را به ایران وارد کند که به هر حال نظام بین الملل نیز با آن همراهی کرد به ویژه در مسیله ارز مشکلات بسیاری داشتیم.


انتهای خبر

0
0