بورس پرس
1400/06/14
00:00
برنامه افزایش سرمایه ۳۲۴، ۲۰۰، ۸۰ و ۱۸ درصدی چهار شرکت

چهار شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۳۲۴، ۲۰۰، ۸۰ و ۱۸ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، چهار شرکت ذغالسنگ نگین طبس، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان و کارخانجات مخابراتی ایران به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۳۲۴، ۲۰۰، ۱۸ و ۸۰ درصدی خبر دادند.


براین اساس، "کطبس" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۱۸.۵ به ۷۸.۵ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل م طالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.


همچنین "وصنعت" درصدد است سرمایه فعلی را از ۶۰۰ میلیارد به ۱.۸ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جبران سرمایه گذاری های انجام شده، حفظ و افزایش عملیات جاری و جلوگیری از خروج وجوه نقد اعمال خواهد شد.


در این میان، "کرمان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۴.۲ به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به اجرای طرح های توسعه و سرمایه گذاری در اوراق بهادار شود.


"لکما" هم درصدد است سرمایه فعلی را از ۹۰۹.۵ میلیارد به ۱.۶ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی سهامداران به منظور اصلاح ساختار مالی صرف خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0