سهامیاب - آموزش بورس
1400/02/21
08:41
#سایر_صنایع 1️⃣ در گروه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های چندرشته‌ای، هر روز به چند نماد خوب اشاره می‌کنیم. هر چند که بازار ساز خود را می‌زند اما به هر جهت ...

#سایر_صنایع



۱️⃣ در گروه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های چندرشته‌ای، هر روز به چند نماد خوب اشاره می‌کنیم. هر چند که بازار ساز خود را می‌زند اما به هر جهت این انتظار وجود دارد که با بهبود شرایط کلی بازار، نمادهای ارزنده این گروه هم مورد توجه قرار بگیرند. در بین این نمادها، به ترتیب #شستا #ومهان #وسکاب #صبا #تاصیکو #وخارزم #ونیکی #وتوکا و #وخارزم را برای خرید و سرمایه‌گذاری جذاب‌تر می‌بینیم.



۲️⃣ در گروه تجهیزاتی و برقی، روز گذشته تحرکات جالبی را در نماد #بترانس داشتیم. سهم از نظر بنیادی شرایط خوبی داشته اما فعلا اسیر وضعیت بازار است. به نظر رسیدن گزارش ۱۲ ماهه در روند حرکتی سهم موثر باشد. در کنار بترانس، دو نماد #مپنا و #حفاری را هم باید زیر نظر داشت. هر دو سهم در قیمت‌های جذابی معامله می‌شوند.



۳️⃣ در گروه کاشی و سرامیک بازگشایی #کلوند با سقوط ۵۶ درصدی بازگشایی شد اما به سرعت مورد توجه قرار گرفت. شرکت برای سال ۹۹ حدود ۲.۰۰۰ ریال و برای امسال ۲.۶۰۰ ریال سود دارد. به نظر قیمت خیلی هم بالا نیست و البته این مدل بازگشایی‌ها را بیشتر باید زیر نظر داشت.



انتهای خبر

0
0