بتاسهم
1401/03/01
10:26
مجمع #شاملا 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام نمایندگان قانونی آنها در حال ...

مجمع


#شاملا



📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام نمایندگان قانونی آنها در حال برگزاری است و اهم نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:



✅ افزایش سرمایه شرکت از ۸۴میلیارد تومان به ۲۷۰ میلیارد تومان در مرحله ثبت و فروش حق تقدم است و تا چند ماه آینده خواهد شد.



✅شرکت ۸۷ درصد سهم بازار سولفات سدیم را در اختیار خود داشت.



✅ با توجه به افزایش سرمایه شرکت جمع دارایی‌های شرکت ۶۸ درصد نسبت به سال مالی رشد داشته همچنین جمع بدهی های جاری و غیرجاری شرکت رشد ۳۳ درصدی را نشان می دهد.



✅ سیاست ها و برنامه های شرکت در بخش بهای تمام شده شامل، کنترل بهای تمام شده با بهینه سازی مولفه های تولید و افزایش راندمان و بهره وری نیروی انسانی، کنترل نسبت به بهای تمام شده شرکت به فروش با توجه به افزایش نرخ ارز و تورم و تولید با حداکثر ظرفیت بالاتر از ظرفیت اسمی و عملی با بهینه سازی خطوط تولیدی و افزایش بهره وری است.



✅ سیاست ها و برنامه های شرکت در بخش کنترل هزینه های عملیاتی شامل: خرید وسایل نقلیه سنگین جهت تامین پایدار مواد اولیه و کاهش ریسک حمل مواد و کاهش هزینه‌های حمل و خرید ماشین آلات معدنی جهت تامین پایدار مواد اولیه و کاهش هزینه های برداشت و تعمیر و نگهداری و خرید و راه اندازی سه دستگاه دیزل ژنراتور جهت تامین پایدار انرژی شرکت و جلوگیری از توقف خطوط تولیدی است.



✅ مطالعه بازار جهت سنجش وضعیت برندهای نمک شرکت با سایر رقبا در داخل کشور و انجام مطالعه بازار سولفات پتاسیم به منظور حضور سنجیده در بازار و توسعه دامنه مشتریان به ویژه در بخش سولفات سدیم به منظور کاهش وابستگی به صنایع شوینده فقط افزایش صادرات نمک و توسعه در فروش در کشورهای حوزه cis و خلیج فارس و افزایش سبد محصولات با ورود محصول سولفات پتاسیم و کلریدکلسیم و سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت در بخش فروش است.



✅سهم صادرات نمک شرکت به کشورهای عراق، روسیه و امارات بوده و همچنین سهم صادرات سولفات سدیم به کشورهای عراق، آذربایجان، افغانستان، ارمنستان، پاکستان و امارات بوده است.



انتهای خبر

0
0