رمزارز نیوز
1401/06/12
14:30
معاملات شیبا و دوج کوین در هند آزاد شد!

صرافی هندی Bitbns اعلام کرده است که امکان معاملات ارزهای دیجیتال شیبا اینو، دوج کوین و ریپل را برای کاربران… مطالعه مطلب ...

صرافی هندی Bitbns اعلام کرده است که امکان معاملات ارزهای دیجیتال شیبا اینو، دوج کوین و ریپل را برای کاربران خود فراهم آورده است.


این صرافی، همچنین از طریق سواپ‌های دائمی مارجین‌دار با تتر، تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال دیگر از جمله سولانا، اتریوم، کاردانو، پالیگان و توکن بومی‌اش یعنی BNS را ارائه می‌کند.


کارمزد معاملاتی این صرافی، ۰٫۱ درصد است که در مقایسه با معاملات اسپات بسیار کمتر است. همچنین، Bitbns اعلام کرده که مالیات در مبدا (TDS) برای معاملات آتی، کسر نمی‌شود.


این صرافی، پلتفرم فیوچرز خود را در اوایل جولای راه‌اندازی کرد. این سیستم بر روی سیستم معاملات مارجین Bitbns ساخته شد که چهار سال پیش فعال شده بود و به کاربران اجازه می‌دهد تا ده برابر لوریج بیشتری داشته باشند و همچنین با یک ابزار معاملاتی یکسان، موقعیت‌های لانگ و شورت را به‌طور هم‌زمان، اتخاذ کنند.


در پی تحقیقات قانون‌گذاران هندی در مورد چندین صرافی مظنون به پول‌شویی ارز دیجیتال، ماه گذشته، حساب بانکی Bitbns توسط قانون‌گذاران محلی مسدود شد و برداشت روپیه از این پلتفرم، مدتی به تعویق افتاد.


پس از اعمال قوانین مالیاتی جدید بر ارزهای دیجیتال توسط دولت این کشور نیز که پلتفرم‌های معاملاتی را ملزم می‌کند ۱٪ TDS بر تراکنش‌های رمزارزی اعمال کنند، این صرافی کاهش قابل‌توجهی در حجم معاملات خود را تجربه کرد.


بازار ارزهای دیجیتال هند به دلیل فقدان شفافیت مقرراتی با مشکلات مختلفی مواجه است.


انتهای خبر

0
0