بورسینه
1400/01/10
13:18
🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۲۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار سه و ۹۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۶درصد یعنی دو هزار و ...

🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۲۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار سه و ۹۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۶درصد یعنی دو هزار و ۶۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هفت درصد از کل معاملات شد.



🔹بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «محصولات شیمیایی» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «ماشین‌آلات و تجهیزات» و «کاشی و سرامیک» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.



🔹سه نماد #وملل، #کیسون و #فملی لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به #شگویا، #واتی و #وپست معطوف بود.



🔹مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری اعتباری ملل حدود ۳۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی تندگویان با برتری حدود ۱۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.



🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۴۱نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۸۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0