اخبار اکس نوین
1400/09/02
00:00
جروم پاول باز هم به عنوان رئیس فدرال رزرو انتخاب شد

اکس نوین: جروم پاول، مجددا توسط بایدن به عنوان رئیس فدرال رزرو انتخاب شد. پاول اکنون در انتظار تایید سناست و در صورت اخذ تاییدیه، ۴ سال دیگر در این سمت باقی خواهد ماند. چهار سال دیگر برای جروم پاول کاخ سفید دیروز در بیانیه‌ای از انتخاب دوباره جروم پاول خبر داد. در این بیانیه کاهش نرخ بیکاری و بهبود نسبتا سریع اقتصاد آمریکا را به اقدامات قاطعانه پاول نسبت داده شده و آمده است: پاول رهبری ثابت قدمی را در طول یک دوره چالش‌برانگیز بی‌سابقه، از جمله بزرگترین رکود اقتصادی در تاریخ مدرن و حملات به استقلال فدرال رزرو ارائه کرده است. در پی همه‌گیری و قرنطینه‌های جهانی ناشی…

اکس نوین : جروم پاول، مجددا توسط بایدن به عنوان رئیس فدرال رزرو انتخاب شد. پاول اکنون در انتظار تایید سناست و در صورت اخذ تاییدیه، ۴ سال دیگر در این سمت باقی خواهد ماند.


کاخ سفید دیروز در بیانیه‌ای از انتخاب دوباره جروم پاول خبر داد. در این بیانیه کاهش نرخ بیکاری و بهبود نسبتا سریع اقتصاد آمریکا را به اقدامات قاطعانه پاول نسبت داده شده و آمده است:


پاول رهبری ثابت قدمی را در طول یک دوره چالش‌برانگیز بی‌سابقه، از جمله بزرگترین رکود اقتصادی در تاریخ مدرن و حملات به استقلال فدرال رزرو ارائه کرده است.


در پی همه‌گیری و قرنطینه‌های جهانی ناشی از آن، پاول از بسته‌های محرک بی‌سابقه دولتی برای مهار اثرات سوء بر اقتصاد استفاده کرد. به همین خاطر، ۴۰ درصد از دلارهایی که در حال حاضر در گردش است طی ۱۲ ماه گذشته و تحت رهبری وی چاپ شده‌اند. با این حال، بسیاری معتقدند که این امر تا حد زیادی به افزایش تورم دامن زده و آن را به بیشترین سطح در ۳۰ سال گذشته رسانده است.


چندی پیش نیز پاول اعلام کرد که برای مقابله با افزایش قیمت‌ها تصمیم دارد تا برنامه خرید ماهانه ۱۲۰ میلیارد دلار اوراق قرضه خود را کاهش دهد.


رپیس فدرال رزرو ماه گذشته تایید کرد که قصد ممنوعیت ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین را ندارد. با این حال، وی با نظر گری گنسلر رئیس کمیسیون بورس مبنی بر قانون‌گذاری استیبل کوین‌ها موافق است.


پاول در طول دوره ریاست خود به نقش ارزهای دیجیتال و افزایش محبوبیت و گسترش آن در بازار آمریکا صحبت کرده بود. علاوه بر این، وی در ماه سپتامبر گفته بود که فدرال رزرو به طور فعالانه در حال کار برای صدور رمزارز ملی این کشور است.


منبع cryptopotato


انتهای خبر

0
0