بورس۲۴
1400/07/20
08:48
«خصدرا» از آخرین وضعیت پروژه های پارس جنوبی گفت

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت صنعتی دریائی ایران اعلام نمودکه با توجه به درخواست شفاف سازی در خصوص مطالب مطروحه در مصاحبه ۱۳۹۹.۰۵.۳۰ خبر گزاری تسنیم با مدیر عامل وقت این شرکت با موضوع آخرین وضعیت پروژه های پارس جنوبی، عملیات جا به جایی سکو های ۱۰ گانه پارس جنوبی از جزیره صدرا به مناطق مشترک پارس جنوبی به اتمام رسیده و ۵ عدد از سکوهای مذکور تحویل موقت به کارفرما شده و طبق قرارداد در حال طی مراحل رفع punch listو دوره گارانتی می باشد و ۵ عدد دیگر در حال اتمام فرآیندهای نهایی ساخت در دریا می باشند تا به مرحله تحویل موقت به کارفرما برسد. لذا به محض اتمام پروژه های پارس جنوبی و تحویل دائم به کارفرما ، شفاف سازی جهت استحضار سهامداران در سامانه کدال منتشر خواهد گردید.

«خصدرا» از آخرین وضعیت پروژه های پارس جنوبی گفت

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت صنعتی دریائی ایران اعلام نمودکه با توجه به درخواست شفاف سازی در خصوص مطالب مطروحه در مصاحبه ۱۳۹۹.۰۵.۳۰ خبر گزاری تسنیم با مدیر عامل وقت این شرکت با موضوع آخرین وضعیت پروژه های پارس جنوبی، عملیات جا به جایی سکو های ۱۰ گانه پارس جنوبی از جزیره صدرا به مناطق مشترک پارس جنوبی به اتمام رسیده و ۵ عدد از سکوهای مذکور تحویل موقت به کارفرما شده و طبق قرارداد در حال طی مراحل رفع punch listو دوره گارانتی می باشد و ۵ عدد دیگر در حال اتمام فرآیندهای نهایی ساخت در دریا می باشند تا به مرحله تحویل موقت به کارفرما برسد. لذا به محض اتمام پروژه های پارس جنوبی و تحویل دائم به کارفرما ، شفاف سازی جهت استحضار سهامداران در سامانه کدال منتشر خواهد گردید.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0