اقتصاد آنلاین
1400/04/08
15:26
بیشترین ارزش معاملات سهام (۸ تیر) / افت ارزش معاملات به کمتر از ۶هزار میلیارد تومان

امروز معامله‌گرها ۵۶۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه مواد و محصولات دارویی تعلق داشت و ۵.۹درصد از کل سهام حمل و نقل توکا معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۹۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «شستا»، «خساپا»، «ومدیر» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در چهارمین روز هفته معادل ۵۶۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، سرمایه گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۱۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام پتروشیمی آبادان (شپترو) پس از بازگشایی ۱۲درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام فرآورده‌های غذایی و قند تربت ‌جام (قجام) با افت ۴۱درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «مواد و محصولات دارویی» تعلق داشت به طوری که ۸۴۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۵۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۵.۹درصد از کل سهام حمل و نقل توکا (حتوکا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۹.۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۸نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.04.08
رتبه بندی ارزش معاملات 00.04.08.gif
انتهای خبر

0
0