آکادمی هلاکوئی
1400/03/23
13:50
تحلیل تکنیکال بیت کوین کش؛ یکشنبه ۲۳ خرداد

در زمان نوشتن این مطلب ، جفت ارز…

در زمان نوشتن این مطلب ، جفت ارز BCH / USD در محدوده ی ۵۶۶ دلار رنج می زند و همچنان تمایل روند بیت کوین کش به سمت نزول است ، که ممکن است با کاهش قیمت به زیر اندیکاتور میانگین متحرک ۹ روزه و ۲۱ روزه در حمایت ۵۰۰ دلاری همراه شود. علاوه بر این ، شاخص RSI همچنان در منطقه منفی خود روبه کاهش است که خط سیگنال این شاخص نشان دهنده تاثیر فروشندگان بر قیمت است.


سطوح مقاومتی: ۸۰۰ دلار ، ۸۵۰ دلار ، ۹۰۰ دلار


سطوح حمایتی: ۳۵۰ دلار ، ۳۰۰ دلار ، ۲۵۰ دلار


نمودار روزانه جفت ارز BCHUSD


آیا قیمت BCH می تواند مجددا کاهش یابد؟


طبق نمودار روزانه ، بهترین عملکردی که گاوها می توانند داشته باشند ، این است که از حمایت ۵۵۰ دلاری دفاع کنند و قیمت را به سمت سطح قیمت ۵۸۰ دلاری پیش ببرند. در طی چند هفته ی گذشته ، بیت کوین کش تعادل خود را همراه با سایر رمزارزها از دست داد و تمامی تلاش های خریداران برای حفظ بازیابی قیمت در بالای سطح قیمت ۸۰۰ دلاری را از بین برد. با این حال ، جفت ارز BCH / USD در تلاش است که در بالای سطح قیمت ۵۶۵ دلاری حفظ شود و سطح قیمت ۵۸۰ دلاری را پس بگیرد.



بیت کوین کش همچنان منفی است. به همین دلیل انتظار می رود در طی یک حرکت گاوی به بالاتر از ۶۰۰ دلار از افت قیمت خود بکاهد و در صورت افزایش فشار خرید ، قیمت حتی می تواند سطوح مقاومتی اندیکاتور میانگین متحرک ۹ روزه و ۲۱ روزه بشکند تا به مقاومت ۷۰۰ دلاری برسد. حفظ روند صعودی می تواند این رمزارز را به سمت سطوح مقاومت ۸۰۰ ، ۸۵۰ و ۹۰۰ دلار پیش ببرد.


از سوی دیگر ، حداقل نوسان در این شرایط ممکن است بازار بیت کوین کش را به سطح حمایت ۵۰۰ دلاری کاهش دهد و در صورت حفظ روند ،خرس ها می توانند با عبور از مرز پایین کانال، قیمت را به سطوح حمایتی ۳۵۰ ، ۳۰۰ و ۲۵۰ دلار برسانند.


نسبت به بیت کوین ، خرس ها به معاملات بیت کوین کش تعهد بیشتری دارند . علاوه بر آن ، بازار درحال حاضر اخبار و علائم منفی را دنبال می کند و این سبب ادامه روند نزولی می شود. خریداران به همین دلیل نتوانستند قیمت بیت کوین کش را بالاتر از میانگین متحرک ۹ روزه و ۲۱ روزه حفظ کنند.


نمودار روزانه جفت ارز BCHBTC با این وجود ، شاخص RSI در زیر میزان ۴۰ خود دیده می شود که عمدتا عبور از بالای میزان ۴۰ می تواند منجر به ایجاد یک روند روبه بالا برای لمس سطح ۲۱۰۰ SAT و حتی بالاتر از آن نیز شود ، اما در پی آن بیت کوین کش می تواند برای اطمینان حاصل از روند صعودی خود، سطح حمایت ۱۲۰۰ SAT را مجددا امتحان کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.




منبع: insidebitcoins


انتهای خبر

0
0