بتاسهم
1401/03/25
16:35
مجمع #کرازی 📌 ادامه گزارش همفکران از مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی... در پاسخ به سوال سهامداران مطرح شد: ✅ شرک...

مجمع


#کرازی



📌 ادامه گزارش همفکران از مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی...



در پاسخ به سوال سهامداران مطرح شد:



✅ شرکت همیشه از لحاظ تامین شیشه خرده با مسائلی مواجه بوده اما توانایی این را دارد که از خرده شیشه های درجه ۳ و ۴ هم استفاده کرده و پالایش آن را انجام دهد. برای طرح توسعه پیش بینی شده است که از شیشه خرده های خود کوره هم استفاده شود و از این بابت مشکلی وجود نداشته باشد. برای تامین شیشه شرکت طرح هایی به صورت آزمایشی در شهرهای کوچک برای جدا کردن شیشه از مبدا انجام شده است که نسبتا موفقیت آمیز بوده است.



✅ در خصوص انفجار کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد، نگرانی ای از بابت تامین ماده اولیه کربنات خود داریم اما با توجه به در مدار قرار گرفتن مجدد خط تولید این کارخانه این نگرانی ما تا حدودی برطرف شده است.



✅ در سال گذشته شرکت کاهش تناژ فروش به علت قطعی برق داشته ولی این کاهش بااهمیت نبوده است. برای قطعی برق در تابستان و قطعی گاز در زمستان تمهیداتی اندیشیده ایم که این موضوعات ما را با مشکلات عدیده ای مواجه نکند.



✅ پروژه طرح توسعه بیشتر برای شیشه های مواد غذایی خواهد بود و در آن پروژه شیشه های دارویی تولید نمی شود.



✅ نرخ فروش صادراتی شرکت به ازای هرتن ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار است و در فروش داخلی هم در فاز اول ۳۵٪ افزایش نرخ گرفته ایم.



📍 در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی، به ازای هر سهم ۵۰ ریال سود نقدی معادل ۱۲درصد تصویب شد. البته به دلیل وجود سود انباشته در شرکت تلاش هیئت مدیره این است که برای استفاده از معافیتهای مالیاتی تا پایان سال ۱۴۰۱ از این محل افزایش سرمایه ای داشته باشد.



انتهای خبر

0
0