اخبار اکس نوین
1400/05/09
15:27
سرنوشت دادگاه ریپل چه خواهد شد؟ جیمز فیلان پاسخ می‌دهد

اکس نوین: جیمز فیلان، وکیل باتجربه‌ای که جزئیات دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار را پیگیری می‌کند به‌تازگی نظر خود در رابطه با این پرونده را اعلام کرده است. به گفته فیلان، احتمال به وجود آمدن توافق بین ریپل و کمیسیون بورس بسیار کم است. جیمز فیلان: توافقی حاصل نخواهد شد بر اساس توییت منتشرشده توسط جیمز فیلان، احتمالا شاهد هیچ‌گونه توافقی تا پایان روند قانونی پرونده بین ریپل و کمیسیون بورس آمریکا نخواهیم بود. فیلان در حساب توییتری خود نوشت: هر چیزی که در اینجا می‌نویسم تنها حدس و گمان است. اما بر اساس تجربیاتم، دیدگاه متفاوتی در رابطه با آنچه در حال رخ دادن است دارم.…

اکس نوین : جیمز فیلان، وکیل باتجربه‌ای که جزئیات دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار را پیگیری می‌کند به‌تازگی نظر خود در رابطه با این پرونده را اعلام کرده است. به گفته فیلان، احتمال به وجود آمدن توافق بین ریپل و کمیسیون بورس بسیار کم است.


بر اساس توییت منتشرشده توسط جیمز فیلان، احتمالا شاهد هیچ‌گونه توافقی تا پایان روند قانونی پرونده بین ریپل و کمیسیون بورس آمریکا نخواهیم بود. فیلان در حساب توییتری خود نوشت:


هر چیزی که در اینجا می‌نویسم تنها حدس و گمان است. اما بر اساس تجربیاتم، دیدگاه متفاوتی در رابطه با آنچه در حال رخ دادن است دارم. من تصور نمی‌کنم که به‌زودی شاهد توافق طرفین باشیم.


فیلان مدعی است که نه کمیسیون بورس و نه غول بلاک چینی ریپل هیچ‌کدام حاضر نیستند تسلیم شوند و کنار بروند. ادعای فیلان در حالی مطرح می‌شود که اخیرا جرمی هوگان، دیگر وکیل پیگیر این پرونده مدعی شده بود که طرفین به توافق نزدیک شده‌اند.


فیلان معتقد است ریپل، نهایت استفاده را از شهادت ویلیام هینمن خواهد برد. ادعا می‌شود که هینمن که در گذشته به‌عنوان مدیرامور مالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا فعالیت می‌کرده از ارتباط این کمیسیون با اشخاص ثالث خبر داده است.


شهادت هینمن احتمالا موضع ریپل در دادگاه را تقویت خواهد کرد چراکه می‌تواند گفته‌های کمیسیون بورس در رابطه با تست هاوی (Howey Test)، وضعیت ارزهای دیجیتال و مقررات مربوط به آنها از سال ۲۰۱۸ را روشن کند.


جیمز فیلان معتقد است نمایندگان ریپل احتمالا با اشخاص نزدیک به هینمن صحبت خواهند کرد تا موضع جدید خود را در دادگاه مطرح کند. فیلان مدعی است که نتیجه دادگاه ریپل بر کل صنعت فناوری‌های غیرمتمرکز و بلاک چین تاثیر خواهد گذاشت لذا از اهمیت زیادی برخوردار است.


وی افزود:


این پرونده به پیروزی و موفقیت کل فضای ارزهای دیجیتال مربوط می‌شود. در صورتی که کمیسیون بورس یا هر شخص دیگری در این روند صدمه ببینند، در شرایط بدی قرار خواهند گرفت. این یک جنگ است.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0