اخبار اکس نوین
1400/06/02
10:00
مایک مک گلون از احتمال صعود طلا و بیت کوین در نیمه دوم ۲۰۲۱ خبر داد

اکس نوین: مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ در پیامی توییتری به دنبال کنندگان خود پیش‌بینی یک صد هزار دلاری شدن بیت کوین را یادآوری کرد. به گفته وی، بیت کوین در این روند صعودی تنها نخواهد بود و احتمالا طلا و اوراق قرضه نیز همگام با بیت کوین افزایش خواهند یافت. پیش‌بینی صعودی مایک مک گلون در رابطه با بیت کوین، طلا و اوراق قرضه مک گلون در توییت خود بیت کوین، طلا و اوراق قرضه را «سه دوست برای نیمه دوم سال» خواند. به عقیده وی، سود ۳۰ ساله اوراق خزانه‌داری آمریکا زیر ۲ درصد باقی مانده و آن را نشانه‌ای صعودی برای طلا و بیت کوین خواند.…

اکس نوین : مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ در پیامی توییتری به دنبال کنندگان خود پیش‌بینی یک صد هزار دلاری شدن بیت کوین را یادآوری کرد. به گفته وی ، بیت کوین در این روند صعودی تنها نخواهد بود و احتمالا طلا و اوراق قرضه نیز همگام با بیت کوین افزایش خواهند یافت.


مک گلون در توییت خود بیت کوین، طلا و اوراق قرضه را «سه دوست برای نیمه دوم سال» خواند. به عقیده وی ، سود ۳۰ ساله اوراق خزانه‌داری آمریکا زیر ۲ درصد باقی مانده و آن را نشانه‌ای صعودی برای طلا و بیت کوین خواند.


اوایل روز گذشته بیت کوین موفق شد برای اولین بار از ماه مه از ۵۰ هزار دلار عبور کند. درست است که اکنون بیت کوین در کانال ۴۹ هزار دلار سیر می‌کند اما به گفته بسیاری از تحلیلگران، عبور از عدد رندی چون ۵۰ هزار دلار می‌تواند زمینه‌ساز صعود بیشتر بیت کوین به سمت بالا باشد.


عامل اصلی افزایش قیمت بیت کوین در روز گذشته اما خبر غول پرداختی پی پال بود که به‌زودی امکان خریدوفروش بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را برای شهروندان بریتانیایی فراهم خواهد کرد. این اولین فعالیت پی پال در حوزه ارزهای دیجیتال در خارج از مرزهای آمریکاست و به تبع به پذیرش این دسته از دارایی‌ها کمک شایانی خواهد کرد.


این اولین پیش‌بینی مک گلون در رابطه با این سه دارایی نیست. در تاریخ ۸ ژوئیه، تحلیلگر ارشد بلومبرگ پیش‌بینی مشابهی را در رابطه با بیت کوین، طلا و اوراق قرضه طولانی‌مدت به اشتراک گذاشته بود.


به گفته مک گلون، مقررات فعلی ایالات متحده آمریکا جلوی پیشرفت بیت کوین را نخواهد گرفت و این ارز همچنان به عنوان ابزاری برای ذخیره ارزش گسترش خواهد یافت.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0